Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '14

 
Kategori
Kitap
 

Cennetin Rengi

Cennetin Rengi
 

Cennetin rengi nedir?


Arkadaş tavsiyesine çoğunlukla güvenmek gerek. Arkadaşınızın yakınlığı da tavsiyenin güvenirliği ile doğru orantılı oluyor. Ancak konu kitapsa, ben pek tavsiyeleri sevmiyorum. Üstelik “Kesin okumalısın!” gibi sözler beni daha da soğutuyor mevzu bahis olan kitaptan.

“Cennetin Rengi” de bu “Kesin okumalısın!” sözlerine hedef olmuş bir kitap benim için. Çocuk ve lösemi karşılaşmasına kadar kitabı bir çırpıda okudum. Zira yazar güzel bir oyun oynamış okuru ile şöyle ki; “Bir sonraki olaya kadar kendimi mutlu hissettim. Sonradan olacakları nerden bilebilirdim…” vb. Ancak akıcı bir üslubu olduğunu söyleyebilirim. Çeviri de güzel. Her neyse ne diyordum, çocuk ve lösemi karşılaşmasına kadar kitabı bir çırpıda okudum. Yeğenimin ölümünden sonra hiçbir çocuğun ölümüne tahammül edemiyorum. Halbuki yeğenimi bir kere dahi görememiştim. Üstünden zaman geçtikçe beni nasıl etkilediğini daha iyi anlıyorum.

                Kendimle yaşadığım iç çatışmanın ardından kitabı tekrar aldım elime. Mutlu ve buruk bir sonla bitiyor olmasına sevindim.

Şekilci bir insan değilimdir ama kitap kapağında kadın fotoğrafı olan kitaplar bana her zaman bayağı gelmiştir. Lavantalar arasında bir kadın fotoğrafını kapak edinmiş bu kitap bir Madam Bovary değildi ama hoş, fazla kafa yormayan bir kadın romanıydı. Tavsiye ediyorum J

“Aşk insanoğlunun en nadide zaferidir, Sophie bunu asla unutma, göz ardı etme. Aramaya devam et. Bulduğundaysa her anının kıymetini bil çünkü kaderinin onu elinden ne zaman alacağını bilemezsin.”

Arka Kapak Yazısı

Sophie Duncan herkesin hayalini kurduğu bir hayatı yaşıyordur. Başarılı olduğu bir işi, mutlu bir yuvası ve bu yuvayı neşesiyle taçlandıran bir de iki yaşında kızı vardır. Ancak bir gün aldığı bir haberle tüm dünyası altüst olur. O zamana kadar yaşadığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu anlayan Sophie, artık kaderini karşılama vaktinin geldiğinin farkındadır. Yok saydığı annesiyle yüzleşerek geçmişindeki sırların kilidini açacaktır. Ve öyle bir an gelecektir ki gerçekten yaşamakla sevmenin ne demek olduğunu doğaüstü bir olayla keşfedecektir.

 

Cennetin Rengi her zaman umut vardır dedirten muhteşem bir hikâye. Aşkın gücünü, kendini yeniden keşfetmeyi, kalp kırıklığını ve iyileşmeyi anlatan bu romanı okurken, sayfaların akıp gittiğini anlayamayacaksınız.

"Bu kitap tam anlamıyla yürek burkuyor." Romantic Times

 

Arkadya Yayınları’nın 2014 yılındaki ilk kitabı Julianne Maclean’nın E.V. Mıtchell adıyla yayınladığı Cennetin Rengi…

 
Toplam blog
: 45
: 9373
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Fark ettim ki; çok okudum, çok araştırdım, çok gezdim, çok öğrendim ama az yazdım. Bir baktım ki,..