Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Cennetten bir köşe Manavgat / Sorgun

Cennetten bir köşe Manavgat / Sorgun
 

A.Nilgün Aktaş objektifinden, Manavgat / Sorgun güneşin batışı. (20.11.2010)


Kurban Bayramı vesilesi ile dokuz günlük tatilin, beş gününü Manavgat / Sorgun'da geçirdim.

Uzun yıllardır gittiğimiz, artık evimiz gibi olan otele Pazartesi günü (arefe günü) sabahtan ulaştık.

Manavgat'da pırıl pırıl bir güneş vardı, gittiğimiz otel ormanlık bölgede olduğu için, kuşların cıvıltısı diğer tüm sesleri bastırıyordu.

Manavgat / Sorgun muhteşem bir doğaya sahip, adeta cenetten bir köşe.

Denizin sesi, kuşların cıvıltısı ve yemyeşil orman insana huzur veriyor.

Beş günlük tatil boyunca bol bol kitap okudum, müzik dinledim, deniz kenarında yürüdüm.

Bazen hiç bir şey yapmadım ve sadece doğanın sesini dinledim. Kışın soğuk ve gri günlerinde oldukça ihtiyacım olacağı için kendime bol bol huzur ve güneş depoladım.

Muhteşem doğası, dinginliği ve huzuru ile Manavgat / Sorgun bana ilaç gibi geldi.

Kışın ortasında yazı yaşadım, huzuru buldum.

Gezimle ilgili resimleri galeriye ekleyeceğim...

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..