Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '11

 
Kategori
Anılar
 

Cennetten Bir Kuş...

Cennetten Bir Kuş...
 

  Bu yazının ''Bendeniz Cennetkuşu...'' diye başlamasını benim kadar sizin de çok istediğinizi biliyorum.

  Dediği gibi cennete bir kuş olup giden babam M.Celalettin Avus nam-ı diğer MAMUT'a yaşattığınız güzel anlar,verdiğiniz değerli sevgiler ve dostluklar için kendim ve ailem adına hepinize tek tek teşekkür ederim.

   Onun hakkında söylenecek şeyleri iyi dilek ve taziye yazılarınızda çok güzel ifade etmişiniz.Hepimize hoş bir seda bırakıp aramızdan ayrılan babamı son yolculuğuna uğurlarken bize bıraktığı mirasın ne büyük bir güzellik olduğunu daha iyi anladım.

  Hayatta en çok sevdiği insan olan babasının yanında sonsuz uykusuna yatan babamın,sevgilerimiz ve hatıralarımızla  çok huzurlu olarak yolculuğuna devam ettiğini biliyorum.Onu kalbinden öperek uğurlayan herkese tekrar teşekkürlerimi sunuyorum....

 

                                                                                                                                            Ömür,Ateş,Hülya AVUS  

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..