Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '11

 
Kategori
Hentbol
 

Centilmen

Bugün ( 1.5.2011 ) keyifli bir maç seyretmeye İstanbul Haldun Alagaş Spor Salonuna gittim. İlk maçın bir farkla Üsküdar Belediyesi'nin lehine bittiği, Üsküdar Belediyesi - Muratpaşa Belediyesi bayan hetntbol maçının rövanş maçı. Maç gerçekten keyifli ve heyecanlıydı. Sonuç, beraberlik. Tur, Üsküdar Belediyesi. 

Buraya kadarı kısa ve öz bilgi, bundan detayı bence gereksiz.. Birşey söylemesi gerekenler sporculardı, onlar işlerini yaparak söyleyeceklerini zaten sahada söyledi. Maçı ben seyrettim, keyfi ben aldım,  

Ben size müsabakanın dışında aldığım bir zevkten ve gururdan bahsedeceğim. 

Sporun ruhunda fairplay vardır. Bir maç her zaman üç ihtimallidir. Fairplay çerçevesinde kazanır, kaybeder veya berabere kalırsın. Sonuç her ne olursa olsun, maç bittiği anda diğer scorboard devreye girer ve çalışmaya başlar. " Centilmenlik ". Bu scorboard hiç kapanmaz, hanende yazılı olan netice herkes tarafından yıllarca takip edilir. Branşa gönül verecek mini mini sporculardan, seni örnek alacak kesimde kim varsa, antrenöründen hakemine, gözlemcisinden saha komserine herkes artık senin kişiliğini örnek almak için takip eder. 

Yukarda bahsettiğim maçta bitti. Sporcular olması gerektiği gibi sportmence tebrikleştiler. Sahada bir tebrik curcunasıdır, görme gitsin. Herkesin görmek istediği, olması gereken, aslına bakarsanız övülmeyecek kadar sıradan. 

Bundan sonrasını anlatmak istemiyorum, Hentbol camiası zaten aile gibidir, anlatmak istediğim nahoş olay illaki aile içinde öğrenmek isteyenler öğrenir. 

Ben Kadir AYAR'dan bahsetmek istiyorum. 

Üsküdar Belediyesi Bayan Hentbol takımının teknik direktörü. Bilgili, disiplinli, çalışkan, terbiyeli, naif kişilikli, vs. vs. vs. İyi güzelde bunlarıda zaten herkes biliyor. 

Ama ben bugün sevgili Kadir AYAR'ın ne kadar centilmen olduğuna bilfiil şahit oldum. Nezdimdeki " Centilmenlik " scorboardını bozdu. Yazım enigma ile dolu ama bundan fazlasını yazmak gerek benim bulunduğum konum, gerekse aile içi yeni polemiklere çanak tutmaması açısından böyle sınırlı oluyor. 

Ama sınırları aşarak, hakkedenin hakkını vermek adına; 

Kadir AYAR, seni tanıdığım, aynı camiada olduğum, İstanbul'a kişiliğin ve kimliğinle hizmet verdiğin için şahsım adına teşekkür ederim. Bugün gösterdiğin " Centilmenlik ", seni tanıyan, örnek alan herkese klavuz olsun. 

Monarşi ile yönetiliyor olsaydık, inan bana GSİM'ye isminin başına " Centilmen " ünvanı verilmesi için talepte bulunurdum. 

Ha, bu arada ben kim miyim ? 

İhsan Esat ERULUTEKİN 

İstanbul Hentbol İl Temsilcisi 

 
Toplam blog
: 8
: 595
Kayıt tarihi
: 16.02.11
 
 

Ayşegül ERULUTEKİN'in eşi. Eren ve Engin ERULUTEKİN'in babası. GHSİM İstanbul Hentbol İl Tems..