Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Cerrah'ın kehaneti tutmadı

Cerrah'ın kehaneti tutmadı
 

Yakışır...


"Gönülden Sivassporluyum, Sivasspor Anadolu’nun yükselen çığlığı oldu ve Turkcell Süper Lig’e, oynadığı futbolla renk getirdi diyen Cerrah ayrıca, "Sivasspor şampiyon olacak, bizler de sporcularımızla birlikte, Yiğidolar’la şampiyonluk turunu atacağız" demiş.

Maalesef son cümledeki kehaneti tutmadı.
Üzgünüz...

Sivasspor'un Turkcell Süper Lig’e renk getirdiği bir gerçek.
Bu gerçeğe katılmayan yalan söyler. Ben de yalan söylememek için katılıyorum.

Herhangi bir takımın şampiyon olması dileğini ben söylerim, o söyler, bir başkası da söyler ama Cerrah neden söyler?
Sorarsan Sivas'ta görev yapmış da ondan.
"Şimdi nerede görevdesin?" veya "Beşiktaş nerenin takımı?" diye sormazlar mı adama?
İşte ben soruyorum.

Böyle anlamsız beyanlar gerçekten anlamsız. Hele ki, bazı görev ve mevkide bulunanlar için daha da anlamsız.

Yoksa başka anlamı varda bizler mi bilmiyoruz?


 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..