Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Cesaret güvende hissetmek

Cesaret güvende hissetmek
 

Çoğu zaman bir aktiviteyi gerçekleştirmek için yanınızda birilerinin olmasını bekleyenlerden misiniz?

Hafta sonu gidilebilecek bir tur ilanı gördünüz, akşama en çok sevdiğiniz sanatçının konseri var, arkadaşınızın bir parti davetiyesi var, katılmadı ve size vermek istiyor. Ne yapardınız? Tek başınıza gidemeyeceğinizi düşünüp geri mi çekilirdiniz yoksa bunu yapmak istiyorum, ben kendime yeterim diyerek, gider miydiniz?

Neden çekinir insan, neden birisine yaslanmak ister, oysa hayatta kendinizi memnun edecek yine kendinizsiniz?

Ya beraber gittiğiniz kişi partinin ya da konserin en can alıcı anında sıkılıp gitmek isterse? Sizin istekleriniz, zevkiniz ne olacak?

Herşeyi bir tarafa bırakıp, bir kez de sadece kendiniz için, kendi içinizde kocaman bir güvenle, cesaret içinde "sadece kendiniz" olarak adım atın bir ortama.

Merak etmeyin. Gerisi gelecektir.

Bana anlatın sonra tek başınıza yaşadıklarınızı.

Bekliyorum mesajlarınızı....

 
Toplam blog
: 2
: 616
Kayıt tarihi
: 22.04.07
 
 

İnsan kendi içinde barışıksa eğer, çevresindekilerle de o derece uyumlu olabiliyor diye düşünenlerde..