Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '18

 
Kategori
Mizah
 

Çeşitli Fıkralar

Çeşitli Fıkralar
 

Bugün sizlere çeşitli fıkralardan derlediğim fıkraları sunacağım,  stresli günler yaşıyoruz bir an olsun gülümseyelim, selam ve sevgiler.

NAHİDE ÇELEBİ

ARADAKİ FARK

Öğretmen Tekin’e sordu : “Bana elektrik ile yıldırımın arasındaki farkı söyler misin? “Söylerim öğretmenim. Elektrik paralı, yıldırım ise parasızdır.”

OKULU SEVİYORUM

Öğretmen Gülnur’a sordu: “Okulu seviyor musun?” “Hem de çok “
“Neden? “  “ Okul olmasaydı tatillerde olmazdı da ondan…”

ANLAMLI ANLAMLI
Karadenizlinin biri hemşerisine anlatıyor : “Dün belediye otobüsüne bindim; yan koltuktaki adam bilet almamışım gibi bana anlamlı anlamlı baktı. Sen ne yaptın? “ “Bende bilet almışım gibi anlamlı anlamlı ona baktım.”

SAHAPSIZ MEMLEKET

Uzun yıllardan beri İstanbul’da yaşayan iki Erzurumlu Hanım karşılaşırlar. Biri diğerine memleketten haberler verir:  “Duydun baci. Erzurum’da kar yağmış, tipi varmış?”  Öteki cevaplar:   “Tebi yağar anam, sahapsız memleket.” 

TORBAYA GOYİR

Taşdan amca ikinci kez evlenmiş birinci eşi çok pis ve dağınıkmış. Mahalleden tebrike gelenler sorarlar “Daşdan emmi hanımın tertipli mi? Töreli mi?( düzenli mi) adam  “he ele tertipli ele töreli ki memelerini bile torbaya goyir” der. (Sütyen takıyor anlamında)

YERİM EFENDİM!

Öğretmen iş bilgisi dersinde afacan Mahmut’a sorar: “ Pastaların bayatlamaması için ne yaparsın?”  “Yerim efendim…”

DONMAYAN SIVI

Öğretmen, Tekin’e sorar: “Oğlum Tekin'e sorar: " Bana donmayan bir sıvı söyle bakayım. “ “ Sıcak su öğretmenim.”

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..