Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çeşmeler çamur akarsa, biz de küp yaparız

Çeşmeler çamur akarsa, biz de küp yaparız
 

İşyerinde benim odanın yan tarafındaki tuvaletten daha önce bahis etmiştim sizlere “gaz sesinden içeride kim olduğunu bildiğimi” yazmıştım.

Eskiden kalan bir alışkanlığım var benim. Tuvalete girmeden önce, suların akıp akmadığını kontrol ederim... Bu alışkanlığı yaşadığım olumsuz tecrübeler sonrasında kazandım. Detay isterseniz, yazmam mümkün değil. İğrenç, yüz kızartıcı şeyler.

Bu sabah ihtiyaçtan tuvalete girdim. Çeşmeyi açtım. Bir taraftan da aynada nasıl göründüğüme bakıyorum. Bu gün “hayır” yok bende. Saç baş dağınık.

Bizim berber Bülent’i de ne zamandır ziyaret ettiğim yok. Papaz gibiyim!

Çeşmeyi açtığımda, kurnanın altına uzattığım elim ıslandı ama bu bildik bir ıslaklık değil.

Kurnadan akan çamur!

Yukarıda bir depo var. (Bu arada su deposu satışları patlamış haberiniz olsun)

Sular kesildi de bizim depodaki suda bitti. Deponun dibinde kalan çamur mu kurnalardan akıyor?

Yoksa başımıza başka bir haller mi geldi?

Anlayamadık!

Hayır, kontrol etmeden, oturacağım, işimi bitirdikten sonra suyu kullanacağım.

Kendiliğimden toprak testi, toprak küp üretimine başlayacağım haberim yok!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..