Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Rahmetli de tacizciydi!

Rahmetli de tacizciydi!
 

Şehir yaşamında karşılaşabileceğiniz gasp ve tacize karşı kendinizi emniyete alınız. Göz yaşartıcı biber gazı spreyi ile artık yaşam daha hür ve emniyetli.

1 metreden daha uzaktan tinerci, gaspçı ve tacizcilere karşı kullanabileceğiniz bu sprey 8, 5 cm yüksekliğinde ve 3, 5 cm çapında. Çantanız ve cebinizde roll-deodorant gibi taşıyacağınız bu korunma spreyini kendi emniyetiniz için mutlaka yanınızda bulundurunuz. ”

Bu ne şimdi?

E-malime gelen bir reklâmdan alıntı yaptım. Vatana millete hayırlı olsun. İndirimli biber gazı satışları başladı...

Bu reklâmın altında yatan acı bir gerçek var. Adamlar diyorlar ki: Sokaklarda başınıza ne geleceği belli değil. Sokaklar eskisi gibi emniyetli değil, kendi emniyetinizi kendiniz alın... Sonra güme gitmeyin.

Tinercisi vaaar

Gaspçısı vaaar

Tacizcisi vaar.

Bu adamlar bu işi tuttururlar kanımca, Türkiye’de kapkaç olayları biraz daha artsın. Satışlar o biçim patlayacak hatta deodorant ebadında olan sprey daha büyük ambalajlarda üretilmeye başlanacak.

Piknik tüp büyüklüğünde olanlar çıkacak önce, sonra elimizde hortumlar sırtımızda biber gazı tüpleriyle dalgıç gibi gezemeye başlayacağız. Olayı daha caydırıcı hale getirebilmek için boynumuza ve sırtımıza “ dikkat köpek” var örneğindeki gibi tabelalarda yazdırabiliriz.

Hiç acımam acısam da çaktırmam “sıkarım”

— Beklemem kışı, yazı; suratına sıkarım bu gazı

— Pırkalama beni, Gazlarım seni

— Rahmetli de taciz etmişti.

— Elime aldım sazı, indirimli edindim bu gazı

Örnekler çeşitlendirilebilir.

Ev kadınları arasında şimdiye kadar hiç duymadığımız diyaloglara da şahit olmaya başlayabiliriz.

— Fatma Hanım kusura bakmayın, pazara gideceğimde, bizim biber gazı tüpü boşalmış, geçende kap kaça uğramıştım o zaman kullanmıştım, rica etsem sizinkini ödünç olarak kullanabilir miyim?

- Ne demek, benim tüpümü istemeyeceksiniz de kiminkini isteyeceksiniz... Komşu değil miyiz? .

Bir dönem zippo çakmak modası vardı. Bu çakmakların kıymeti çentik sayısı ile ölçülürdü.

Yedi çentik, sekiz çentik... Vs.

-Ooo Rıza ağabey tüpte on bir çentik var. Daha geçen gün dokuzdu?

— Ne yaparsın çocuğum, acı patlıcanız biz, iki kaptıkaçtıcıyı biberledim yine!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..