Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

CHP, rüzgârı yakaladı...

CHP, rüzgârı yakaladı...
 

Komploydu veya değildi...

Bu, kişi hak ve özgürlüklerine açık bir saldırıydı...

Ve Deniz Baykal istifa etti...

Deniz Baykal'ın, Türk siyasi hayatına katkılarını herkes biliyor...

CHP'de, şimdi değişim zamanı...

Baykal'ın uğradığı haksızlık mağduriyet, CHP'ye bir hız vermiş gibidir...

Biz, toplum olarak mağdurları, mağdur duruma düşmüşleri severiz...

CHP, uzun bir süreden beri de zaten mağdur durumdaydı...

Deniz Baykal'ın malum nedenlerle istifasıyla, çok iyi bir rüzgarı da yakalamış durumda...

Bu rüzgar, Kemal Kılıçdaroğlu ile daha da güçlendi...

CHP, adım adım iktidara yaklaşıyor...

Seçimlere çok az bir süre kaldı...

CHP, kurultayının da çok başarılı geçeceğini düşünüyorum...

Herşeye, kavgaya gürültüye rağmen,- bu kavga ve gürültüden herzaman güzel sonuçlar çıkar ve biraz daha demokrasi kokar- CHP'li delegelerin sağ duyuyla ülkemizin geleceği için en önemli kararı vereceklerini düşünüyorum...

Deniz Baykal'da, köşesine çekilip, partisinin geleceğinden mutluluk duyacaktır.

CHP, iyi bir rüzgar yakaladı... Birilerinin bu rüzgarı engellemesi, CHP'nin geleceğini de kötülük eder...

Gün, CHP günüdür...Ülkemizin geleceğini artık CHP şekillendirecektir...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..