Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '12

 
Kategori
Siyaset
 

CHP Beykoz'da örgütü topladı...

CHP Beykoz'da örgütü topladı...
 

Hızır Yılmaz agresif olduğu yönündeki eleştirilere cevap verdi


CHP Beykoz İlçe Örgüt toplantısı Kavacık’taki ilçe binasında yapıldı… Katılımın oldukça yoğun olduğu toplantıda, CHP İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal ve 2013 yılında yapılması muhtemel yerel seçimlerde Beykoz Belediyesi Başkanlığı aday adaylarından Alaattin Köseler ve Beykoz Belediyesi eski başkanlarından Şevket Arıkan da hazır bulundu.
 

209 üye katıldı, 14 üye ayrıldı…
Toplantının açılış konuşmasında örgütün çalışmalarıyla ilgili bilgi veren İlçe Sekreteri Mustafa Kemal Özçelik, “Örgütümüze yaklaşık 209 üye katıldı ve 14 üyede ayrıldı. Eksiklikler ve aksaklıklar hızla gideriliyor. Örgütümüz faal bir çalışma içine girmiştir.” dedi.
Pek çok hastanın ziyaretinde bulunduklarını, bunun yanı sıra cenaze törenlerine katılım sağladıklarını da ifade eden Özçelik şöyle devam etti:
Belediye Meclis gurubunuz ziyaret edilmiştir. CHP Gurup Başkan vekilimiz Hamza Çebi ile birlikte muhtarlara 2B semineri verilmiştir. Yenimahalle örgütümüz ile arada olan kırgınlıklar giderilmiş ve yeniden üye olmaları sağlanmıştır. Gençlik Kolları ve Kadın Kolları seçimi yapıldı. İl derneklerine ziyaretler yapıldı. Şiir gecesi programına, 19 Mayıs töreni ve palamutlar nerede programına katıldık. Beykoz Belediye Başkanı makamı da ziyaret edildi.
Özçelik konuşmasının sonunda, desteklerinden dolayı Cansu Kabaoğlu ve Fırat Aydoğar’a teşekkür etti.
CHP Beykoz İlçe Başkanı Hızır Yılmaz’ın konuşmasında, agresif olduğu yönündeki eleştiriler üzerinde durması dikkati çekerken, “Yönetimlerin, yetkiyi aldığı kişilerin huzuruna çıkarak hesap vermeleri oldukca önemli ve kutsaldır. Bu durumdan şeref duyuyorum. Biz hesap vermekten asla kaçmayız. Kimlere karşı sorumlu olduğumuzu biliyoruz. Hesap verebilmek şerefli bir davranıştır.” dedi.
Hızır Yılmaz: Partim için agresifim
Bizi bağlayan partimizin tüzüğüdür. Ben şimdi söylüyorum. Kim söz alırsa hür iradesi ile tüzüğe bağlı kalarak fikirlerini söyleyecek. Sizden ricam konuşmacı olan kişiye sataşma yapılmasın. Bir suç var ise cezasını partimizin disiplin kurulu verir. Kürsüde söz alan kişiler tüzük gereği istediğini söyler. Bana agresif diyorlar. Partim için evet agresifim. Asla söz söyletmem, ezdirmem. Onun içinde agresif olurum.” şeklinde konuşan Başkan Yılmaz, “Okulları ziyaret ettik. Ve yanlış durumlar gördük. Müdahale ettim. Yanlışlık düzeltildi. Artık çalışmalar başlıyor. Gelin partinin içinde çalışarak elinizi taşın altına koyun. Siyaset partinin içinde yapılır. Demokrasiyi Erdal İnönü’den Bülent Ecevit’ten öğrendim. Ve bu doğrultuda çalışmalarıma devam ediyorum. Aday olurum veya olmam. Herkese eşit davranırım. Hepiniz bir çocuk okutun. Okuyanlara yardımcı olun. Kadın kollarımız bu konuda çok iyi çalışıyor. Partimize yardım edin. Bizi yalnız bırakmayın” dedi.
Toplantının son bölümünde, CHP Beykoz İlçe Örgütü’nün eğitim çalışmalarını anlatan Ayşe Çalık çeşitli bilgiler verirken, toplantının kalan bölümü basına kapalı olarak devam etti.
Haber: www.dostbeykoz.com / Kader Gür
 
Toplam blog
: 141
: 515
Kayıt tarihi
: 04.09.12
 
 

1972 yılında Rize Güneysu'da doğdu. Eğtim hayatını orada tamamladı. Zaman içinde Avrupa'nın bir ç..