Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Siyaset
 

CHP dinine sahip çıkıyor..!

CHP dinine sahip çıkıyor..!
 


Photoshop gibi becerim olsaydı, bu afişteki resmi değiştirip yerine Tayyip Erdoğan'ı , alttaki CHP amblemi yerine de AKP amblemini koyacaktım..
Bunu yapamadım ama siz yapmışım farzedin.. AK Parti böyle bir afişle el içine çıksaydı ne olurdu..?

Yanlış anlaşılmasın, CHP'yi dine sahiplendikleri için kınamıyorum. Bilakis Türkiye'nin böylesine "köklü" bir "sosyaldemokrat" partisinin dinine sahip çıkması memnuniyet vericidir.

Elbette din, herhangi bir siyasi liderin, siyasi partinin, tarikatın, grubun malı değildir. Din Allah'ın dinidir ve kim onu sayar ve yaşarsa dinine sahip çıkmış olur.

Ama bu manzara CHP'nin Türkiyede öteden beri yürüttüğü politikalara bakınca bir "iki yüzlülük" örneği olarak sırıtıyor.

Şükrünü "hamdolsun" diyerek dile getiren, bilginler yerine "ulema" diyen bir Başbakan ve partisi bu yüzden kapatma davasıyla karşı karşıya iken, CHP de bu durumu ellerini ovuşturarak izlerken, CHP'nin ve onun liderinin 32.Kururtayları öncesi böyle bir afişle taraftarlarının önüne çıkmasını nasıl anlamak lazım..?

Laikliği hiçe saymak mı, takiyye mi, iman mı, iki yüzlülük mü..?

Ben kısaca "ibretlik" diyorum..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..