Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

CHP Genel Başkanlığına "Alevi Başkan" yaraşırmış...

CHP Genel Başkanlığına "Alevi Başkan" yaraşırmış...
 

Kemal Kılıçdaroğlu


Bu haberi okuduğumda elimi ağzıma götürdüğümü hatırlıyorum.

Beden dilinde; "sus, konuşma" demek miydi bu onu da bilmiyorum...

Ellerim kasıldı, dilim kenetlendi. Beynimde şimşekler çaktı!

Anlatayım da sizlerde bilin istedim...

Onur Akın adlı sanatçımız günlerce uyumamış 04.00 saatlerinde (sabaha karşı yani) "Geliyor Geliyor Kılıçdaroğlu" adlı seçim şarkısı yapmış sağolsun. Eli, dili, beyni dert görmesin. CHP yeni Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na "sevgilerimi bu şekilde dile getirdim" bile demiş...

Bütün bunlar iyi güzel de.

"Onur Akın; Geliyor Geliyor Kılıçdaroğlu" derken. http:www.facebook.com...filan da "CHP Genel Başkanlığına Alevi Başkan Yaraşır" demiş. "Kimin haddi'ne?" dedim.

Öyle ya...

Tunceli'nin Nazımiye ilçe'sinde doğan, ilk orta öğrenimini; Erciş, Tunceli, Elazığ'da tamamlayıp, A.İ.T.İ Akademisi, şimdiki adıyla Gazi Ünversitesi İdari Bilimler Fakültesi 1971 mezun'u Kemal Kılıçdaroğlu bugün CHP Genel Başkan'ı oldu.

Mezheb'i kimin nesine?

Hanef'i... Malik'i, Şafi'i, Hanbeli...

Sana ne.

İnsan insandır. Dil, din, ırk, mezhep ayırmak, bundan rant sağlamak ayıp, günahtır...

"Bahçemdeki gül kırmızı, ağzımdaki dil'de kırmızı" diyen" ler de var bu ülkede.

İster Şafi' i olsun ister Malik'i. İster Hanefi, Hanbeli olsun. Yeterki insan olsun.

Dışarıdan talimat almasın, yoksulları yardım amacıyla teşhir etmesin, haklıyı haksızı ayırmayı bilsin. Üç çocuk doğurun, ananı da al git, senin oğlun da işe girmesin, askerlik yan gelip yatma yeri değil, kaç kelle telef ettik, Zongudak kömür yeri, burdakiler ölüme alışık filan demesin de ülkeyi gözetsin dedik...

Haftalardır "Geliyor, geliyor Kılıçdaroğlu" diye ünnedik.

Din'ini, dil'ini, mezheb'ini gözetmedik.

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkan'lığına hoşgeldin sayın Kemal Kılıçdaroğlu dedik. Sevgi ve saygılarımızı da yolladık. Mezhebine değil insanlığına.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..