Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

CHP'ye şiir! -1-

CHP'ye şiir! -1-
 

Yukarıdan aşağı yazacaktım Baykalı!

Kılıçdar, olmaz dedi , soldan sağa olmalı!

*

Ama akrostiş olmaz, oluyor normal şiir!

Konjonktüre uyalım, onu edelim tehir!

*

Önümüzdeki hafta Cübbeliyle beraber!

Umreye gideceğiz dedi Ahmet ne haber!

*

Dedim valla sevindim! Gelirken bana hurma!

Getirirsin her halde; ama sakın unutma!

*

Önder Sav da gelecek, silecek günahını!

Geçen yıl bir amcanın almıştı ya ahını!

*

Bir tutam sakalımız olur gelene kadar!

Bu dünya yalan dünya önümüzde ahret var!

*

Dedim Deniz Baykal da bırakırsa sakalı!

Kıyamet demeyeyim, bir gün önceki hali!

*

Senin deden de hoca ama cehepeliydi!

Sakallı da insandır sana dememiş miydi?

*

Akpartililer bile sakalları kesiyor

Ata’nın posterini odalara asıyor!

*

Memleketimde şimdi var iyi bir gidişat!

Herkes mutlu olacak güzel geçecek hayat!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..