Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Haber
 

Çiçek, "Savcıyı aramadım" demedi!

Çiçek, "Savcıyı aramadım" demedi!
 

Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek; "...Benim yargıya saygımın gereği budur. Bir tek cümle dahi benim bu olayı kabul ettiğime dair hiçbir yerde görülemez." demiş. (milliyet.com.tr)

Ben böyle bir şeyi kabul etmiyorum, demiyor Sayın Bakan...

Olayı kabul ettiğime dair tek cümle görülemez, diyor.

Ama ben, bir yurttaş olarak, Sayın Çiçek'in bu olayı kabul etmediğine dair bir haber okumak, duymak istedim.

Şu ana kadar gerçekleşmeyen budur!

Demagoji de deniliyor buna ama, ben bir Türkçe sözlerle ifde edeyim; 'Sözcük sektirme'.

Benim anladığım kadarıyla Sayın Çiçek, sözcük sektiriyor!..

Not: Link vermek üzereyken haber manşetten kayboldu.

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..