Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '07

 
Kategori
İnançlar
 

Çifte standart

Sozum meclisten disari! Bana degisik yollarla ulasip esim ve cocuklarimin din ve din egitimleri hakkinda ders vermeye calisan bazi dini butunlerimiz var. Herkes yerinde sagolsun.

Dogdumum ulke ve ailem ve yetistirilme sekli ve nufus cuzdanima gore ISLAM dinindenim.Cocuklarimin nufus cuzdanina da bu cocugun bir dini olsun diye isguzar gorevlilerce musluman diye yazildi Ama yillardir dinimin gereklerini yerine getirmedim . Bahane isterseniz yuzlerce bahane bulunabilir . Ama bu kendimi aldatmaktan basak bir sey degildir bana gore.

Durust bir insan olmak alin teri ile kazanmak , esine ailesine bagli olmak , cevresindeki insanlara yardim etmek , icki icmemek , sigara kulllanmamak ve dogrudan sasmamak nasil ...dinin gereklerini yerine getirmedigim icin GAVUR muyum ? Gencligimde oructa tuttum. Namaz da kildim .

Ozellikle yurt disinda yasayanlarin cifte standartli yasamlarini gorunce bu Muslumanli mi demekten kendimi alamadim . Cok sayida Turkle karsilastim hem Amerika da hem burada . Bir keresinde Amerika da universite de okurken bana bir arkadasin kardesi "Burasi musluman evi buraya sortla girilmez dedi ama o kisi daha sonra kendine cok gelir saglayacak bir is ve ve ve deyim yerinde ise acik bir hanim secti ve evlenmeden once cocuk sahibi oldu yani bir yerde zorunlu evlilik. Simdi borsada cirit atiyor olmali . Cikar sorunu .

Her turlu sucu isleyip, evli oldugu halde burada sevgilisi olan , icki icen esrar kullanan goz gore gore yalan soyleyen ama sadece domuz eti yememekle musluman olan o kadar cok kisi gordum ki .

Bir yakinim vardi . Yasadigi sehirde kapali olmak zorunda idi . Ama Ankara ya gelince basini acardi . Turkiye ye gelince carsafini atan Iranlilar gibi . Buraya gelince turbani nedeniyle sen Iran li misin gibi sorularla karsilastigi icin basini acanlara ne demeli ?

Neyzen' in siirini hatirlarim hep:

Ne ararsin tanri ile aramda
Sen kimsin ki orucumu sorarsin ?
Hakikaten gozun yoksa haramda
Basi aciga neden turbanini sorarsin ?
Raki , sarap iciyorsam sana ne
Yoksa sana zarar icerim
Ikimizde gelsek kildan kopruye
Ben durustsem sarhosken de gecerim .
Esir iken mumkun mudur ibadet
Yatip kalkip Ataurk'e dua et...
Senin gibi durzulerin yuzunden
Dininden de soguyacak bu millet
Isgaldaki hali sakin unutma
Ataturk e dil uzatma sebebsiz
Sen anandan yine cikardin amma
Baban kimdi bilemezdin serefsiz .

Ilk cumlemde belirttigim gibi SOZUM MECLISTEN disari .
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..