Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Çıktım gittim ovaya..

Çıktım gittim ovaya..
 

tr.clipart.me


Bu gün başımı aldım
Çıktım, deniz kıyısına gittim 
Orda gördüm bir balık
Adını sordum: dedi, Dertsiz.
 
Dertsiz ha! Dedim : Niye..
“Bütün balıklar dertli de, ondan, diye.
 
Vay Dertsiz kardeşim  vay..!
 
Bugün başımı aldım
Dağların başına çıktım
Orda gördüm bir atmaca
İşte tesadüfen
Karşıma çıkmaca..
 
Dedim, atmaca kardeş,
Senin adın nedir?
Cevap verdi:
“Mutluluktan geberendir..”
Peki, bunun sebebi nedir?
“İnsandan uzak olan, bir erendir.”
 
Vay Atmaca kardeş vay..!
 
Sonra yürüyüp gittim
Anda gördüm bir çoban
Bre çoban kardeş
Senin adın nedir?
Dedi : Benim adım, Saadet’tir…
 
Bu nasıl bir iştir Saadet kardeş
Hem koyunlarla kuzularla eş
Hem öküzlerle, mandalarla 
Olursun dağlarda tebelleş…
 
Varsın olsun dedi , Çoban
“Nasıl olsa insanlar kalleş,
Onun için benim adım Saadet,
Aksine inanıyorsan,
Hadi gel de ispat et.”
 
Vay anasını vay..!
Vay dünya vay…!
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..