Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

Çılgın yaşamı destekleme derneği

Gülmekten karnıma ağrılar sokan bir konu sayın seyirciler. Seyirciler diyerek sizlere edepsizlik etmek istemedim, sadece heyecanına kapıldım. Adı üstünde Çılgın Yaşamı Destekleme Derneği... Çıldırın gitsin:)

Çılgın Yaşamı Destekleme Derneği' ne üye olmak için ne yapmamız gerekiyorsa şahsen ben hazırım. Yazılıp/ çizilenlere göre bu dernek askeri liselere moral depoluyormuş. Şimdi bir kahkaha koparasım geldi.

[ Nerden- Nereye Köşesi: Eskiden dualar okunur(muş) şimdi ise anatomi okutuluyor (herhalde) ]

Dernek düşünmüş, taşınmış askerin canı sıkkın üstad bir el atalım demiş. Bakmışlar asker edepli nasıl bu kaleden geçelim diye düşünüüp durmuşlar. En sonunda Hz. Adem'i bile yoldan saptıran (Kısa bir süre de olsa, tabii bu işler kısa bir süre zaten. ) "şeyin" farkına varmışlar. Tabi benim akranlarım bunlar, kanı kaynayan insanlar. Kimi bu dalgaya katılmış kimi ise edebiyle kalmış. Sonradan sonraya işler bozulmuuş, bir edepli asker gelmiiş ve birşeyleri engellemiiş. Takip edilen yıllarda dernek başkanımı içeriye almaya çalışmışlar, ama alınmamış oh olsun. Bu dernek sosyal nitelikli bir dernektir. Devam etmelidir. Toplumun belirli kesiminin yararına çalışmaktadır. Tabii olarak saçmalıyorum ben de, "Çıldır" dım sanırım.

Askere moral vermeye devam eden bu derneğin yelpazesini büyütmesi en büyük dileğimdir.

Vee masalımız burada mutlu mutlu devam ediyor. Her masalın sonu olmamalı değil mi ?

Ve unutmamalıyız ki masallar hayal ürünüdür, hayal gücüm sağolsun. :)

 
Toplam blog
: 14
: 340
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

1993 yılında Eminönü'nde doğdu. İlkokulu yaşamını geçirdiği yerdeki Yeni Mahalle ilköğretim Okulu'nd..