Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Cimbom' un elenmesine sevindim

Futbol düşmanı değilim, oynamayı ve seyretmeyi severim. Fakat futbola salt seyir ve beğeni dışında bakmaya başladıktan sonra bazı şeylerin değiştiğini gördüm. Benim için futbol oynadıktan veya seyrettikten sonra orada biter.Futbol izlemek için uzun zamandır sahalara gitmiyorum, evimde Digitürk yada D Smart gibi maç kanalları yok sadace şifresiz kanallarda maç yayını olursa seyrederim maç bitince benim için maç konusu kapanır.

Bunları kimsenin gündeme getirmediği, futbolun insanlara olumsuz etkilerini anlatmak için yazıyorum, fakat kabak Cimbom' un başında patladı.

Hamburg takımıyla yapılan ilk maçı D Smart kanalı şifreli verdiği için izlemeyi düşünmüyordum ama 12 yaşındaki yeğenim maça götürmemi isteyince kıramadım. En iyi nerede izlerim diye düşündüm, yeğenim Galasaray Derneği olduğunu söyleyince oradan iyi bir yer olmaz diye Galatasaray Derneğine gittim, kapıda kişi başına 4.00 TL. bilet kesiyorlardı, çaresiz biletleri aldık, içeri girdik geniş bir yerdi ve içerde büyük ve çocuk olmak üzere 500 kişiye yakın insan vardı ve yarısından fazlası sigara diğer yarısı da bira içiyordu. Maç başladı ama sigara
dumanından göz gözü görmüyordu az sonra da küfürler yuhalamalar başladı, insanlar kendini kaybetti. Çocuklar bu çağdışı ortamın içinde kaldı.

Maçtan sonra epey düşündüm, önce futbolda dönen paralar uğruna bunlara göz yuman yönetici, futbolcu, tv kanallarını sonra gazetelerde ve televizyonlarda ahkam kesen ama futbolun bu yönünü hiç konuşmayan gazetecileri, bir gecede 2.000 TL. para kazanan ama bunun vergisini vermeyen Galatasaray Derneğini ve bunları bildiği halde üzerine gidemeyen Maliye Bakanlığını.

Eğer Galatasaray ikinci maçı kazanıp turu geçseydi ne siyaset kalacaktı ne ekonomik kriz... Ülkenin her yerinde binlerce araba tonlarca benzin yakacak, kimileri silahını ateşleyecek, masum insanların ölümüne neden olacaktı. Eğitim eksikliğinden okul yokluğundan şikayet edenler bile bu boşa giden akaryakıtlara gözlerini kapatacaktı. Oysa bu paralarla okul yapılsa ne güzel olur.

Ben kendi adıma Galatasaray' ın elenmesine sevindim, en azından bir süre çocuklar sigara dumanı içinde maç izlemek zorunda kalmayacaklar, keşke Tv kanalları da herşeyin para olmadığını anlayıp maçları şifreli yayınlamasınlar.

 
Toplam blog
: 13
: 426
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

54 yaşında bir emekliyim. 2002 yılında kalp krizi geçirdim. Bir hafta yoğun bakımda kaldım. Ölümü..