Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Engin Şahin Karadeniz

http://blog.milliyet.com.tr/shaka35

12 Ağustos '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Çimen diyeti zayıflatıyormuş.

Çimen diyeti zayıflatıyormuş.
 

Çimen Sağlıklı Zayıflatıcı mı?


Ağustos sıcağı ve ben okulda stajımı yapıyorum. Okul kapalı, in cin top atıyor, yemekhane kapalı, 1 adet kantin açık. Öğlen vakti herzamanki gibi kantine uğradım. Yemeklik, atıştırmalık bir şeyler alacağım. Yineaynı şeyi alıyorum Seçenek yok sadece ıspanaklı boğaça türevi bir şey. Yanına da ayran başka türlü gitmiyor meretboğazımdan aşağıya. Aslında okul dışına çıksam bir sürü lokanta, cafe vargırla. Bu sıcakta çekilmiyor yollar. Kantin dibimde tercihim de bu yönde.

Yine elimde o boğaça yiyorum. Birden bir şeytan peydaholuyor zihnimde. Yahu diyor o şeytan bu zamanda ıspanak zor olur. Nasıl birıspanak ki içindeki. Şeytan bu ya dürtüyor insanı. Açtım içini, baktım içine.Ne var sizce. Çimen evet evet çimen var içinde. Uzun uzun kesilmiş. Kavrulmuşve birkaç tanesi de benim boğaçama serpilmiş. Neler düşündüğümü ne gibisözcükleri sarf ettiğimi söylemeyeceğim. Söylenecek gibi değil ama herhaldesülale boyunda bir şeylerdi.

Yıllar geçti üzerinden yıllar. Dün internette rastladım. Okadar vitaminliymiş ki bu meret. Zayıflamak için suyu çıkarılıp içiliyormuş.Hatta avrupada çimen kafeler oluşturulmuş. Taze taze sıkılıp suyusatılıyormuş. 100 adet kadar vitamin vemineral içeriyormuş. Zayıf mı zayıf tutuyormuş insanı. Hatta bizim Ebru ŞALLIda bu diyeti uyguluyormuş.

Desene sağlığımı o günlerde yediğim çimenli boğaçayaborçluymuşum. Vay bana geri aldım sözlerimi o üreticilerden. Ben internetinyalancısıyım. İsterseniz bakın neler diyorlar. Saygılarımla…

http://bayanca.wordpress.com/tag/cimen/

 
Toplam blog
: 42
: 5769
Kayıt tarihi
: 14.07.08
 
 

Bazen icatci, bazen inatçı, hayatın her tonunda yürüyüp giden biriyim. Amatör fotoğrafçılık son m..