Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Çisenti

Çisenti
 

Özlemişim yağmurun çisentisini

Önce sokak kapımı açtım, sonra ise çömeliverdim eşiğe

Uzun uzun çisentilerin yollarda dansını izledim

Hafif bir üşüme geldi üstüme

Dert etmedim, yanlızlığı örttüm omuzlarıma

Yükü ne fayda, ısıtması ne fayda

Dalıp dalıp gidiyorum şimdilerde çisentilere

O çarpıpta gittiğin kapının eşiğine çömelip

Susuyorum. Susmalardayım yine

İnsanların telaşı var caddelerde. Yağmurdan kaçıyorlar.

Bense yağmuru izliyorum. Buğulu sıcak bir pencerenin ardında izleme hayali ile

Kendime bir çay demleyip yudumluyorum.

Sırtımda yepyeni bir yanlızlık hırkası

Yüreğimde yağmur kokusu

Ve ben dalıp dalıp gidiyorum çisentilere

Cadde ortasında umarsızca düşürülmüş bir alyans görüyorum

Pırıl pırıl

İnsanlar göremiyor yağmurdan kaçmaktan

Kafamı sağa çeviriyorum bir de bakıyorum ki

Bir yanımda titrek bir yavru kedi

Bir yanımda düşürülmüş alyans

Ve ben koşarak gidiyorum kediyi almaya

Ve derken karşımda ....

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..