Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Çocuk istismarı

Çocuk istismarı
 

www.nevhaber.com


Gazete haberlerini okumak ya da haberleri izlemek bu memlekette ne çekilmez hal aldı farkında mısınız? Biraz uzaklaşmak istesenizde mutlaka çıkıyor birşeyler.. İnsana mutlu olma şansı tanımıyor sanki gündelik yaşam.. Umursamanız bu seferde kendinizi bencil hissetmemek elde değil.. Dolar çıkmış, ne gam..Birde üstüne dalga geçer gibi " Bu krizden en az biz etkileneceğiz" safsataları, dalga geçer gibi..Hergün bir bir toprağa düşen şehit haberleri.. Sonrasında bir baktım bir haber. Akıllara zarar.. Pek muhterem beyler evlilik yaşını düşürüp küçük yaşta cinsel istismara uğrayan çocuklarımıza el atmış yeni bir yasa değişikliğiyle.. Evlenme yaşı 14'e çekilsin... Reşit olmayana tecavüzde şikayet koşulu olan 15 yaş sınırı 14'e indirilsin... Öneri yasalaşırsa, 14 yaşındaki kızlar evlendirilebilecek, 14 yaşındaki kız çocuğuna tecavüzde işlenen suç "şikayete bağlı" hale gelecek.Biri 14 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz edip, "Evleneceğim" derse suçu silinecek! Kanım dondu resmen. Nedir bu ya? İşiniz gücünüz yok mu sizin? Kime bu kıyak? Gerekçeyede bakar mısınız? Cinsel ilişkiye girme yaşı düşmüşmüş. Ondanmış..Yok ya... Ne eğitim veriyorsun ki sen bu konuda da böyle bir yasa çıkarabiliyorsun. İnanılır gibi değil. Utanma arlanma da kalmadı bu sapıklarda. Hüseyin Üzmez gibileri mi salıvermek amacınız? Nedir söyleyin de bilelim. Siz elinize, belinize sahip çıkamıyorsunuz ama ben çok şükür dilime sahip çıkabiliyorum. Yoksa daha neler dökülecekte buralara.. Bebek tecavüzleri oldu bu ülkede beyler. Aklınız başınıza alın. Bu adamların kesinlikle tedavi görmesi gerek. Bu suçtan ceza alanlardan bahsetmiyorum sadece. Bu yasa değişikliğini onaylayanlarıda kastediyorum valla. Ya haksız mıyım arkadaşlar ? Siz ne düşünüyorsunuz? Bu ülkede mutlu olmak kimlerin hakkı?
Haberin ayrıntısı için:
http://www.milliyet.com.tr/Siyaset/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=siyaset&KategoriID=&ArticleID=1004393&Date=17.10.2008&b=Uzmezi%20kurtarma%20formulu&ver=63

 
Toplam blog
: 49
: 4247
Kayıt tarihi
: 01.01.08
 
 

1971 Merzifon doğumluyum. Hayatın her alanında üretmenin doğruluğuna inanıyorum.. Evliyim ve Mert ..