Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Çocukluğum vardı benim

Çocukluğum vardı benim
 

Kimileri çarkıfelek, kimileri benim gibi saat çiçeği, kimileri de passiflora der bu çiçeğe.Fotoğra


Saat çiçeğim vardı benim

Acaba saat kaç diye baktığım

Portakal ağaçlarım vardı benim

Çiçeklerinden kolye bilezik dizdiğim.

Asmam vardı benim

Yazın üzümünü yediğim

Yağmurlarım vardı benim

Pencereden inceden yağışını seyrettiğim.

Toprağım vardı benim

Suyla yoğurup çanak çömlek yaptığım

Küçücük beton köşem vardı benim

Üzerinde seksek oynadığım.

Arkadaşlarım vardı benim

Bahçede ip atladığım

Komşularım vardı benim

Bahçeye bakan balkonlarından çene çaldığım.

Anneannemle dedem vardı benim

Annemin kovalamasından kaçıp saklandığım

Babam vardı benim

İşten gelince boynuna sarıldığım.

İki katlı evim vardı benim

Merdivenlerinden bir aşağı bir yukarı inip çıktığım

Çocukluğum vardı benim

Şimdi mazide kaldı dediğim.

 
Toplam blog
: 4
: 682
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Atadan dededen Antalya'lıyım ve Antalya'da yaşıyorum. Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yü..