Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Çocukluk halleri2

Çocukluk halleri2
 

İlkine gelen bazı yorumlardan aklıma yeni maceralarım geldi.

Benim küçük arabalarım vardı majorette olanını hatırlıyorum ama, başka bir marka daha vardı. Bunlardan en çok chevrolet corvette olanını severdim. Bunları yarıştırırdım. En hızlı bu ve bir başka araba giderdi. Motoru dışarda bir muscle car ama, ne markaydı onu da hatırlmıyorum.
Bir gün yine bunlarla oynarken, birden yanımdaki koltuğa babam şaka olsun diye mini modelinde içinde adam olan görüntüsü de sihirli olan bir araba attı. Arabayı uçarken görünce, gözüme inanamadım ve babama döndüm. O da onaylayınca, o arabayı uzun zaman sihirli zannettim. Uçsun diye çok çaba sarfettim ama bir daha uçmadı...

Benim en çok sevdiğim çocukluk ağacım salkım söğüttür. Siyah beyaz televizyondaki tarzan filmlerindeki sarmaşıkların, bu ağaç olduğunu düşünürdüm. Pencereden atlarsam ona tutunup, düşmeyeceğimi de. Ama yapmadım, çünkü zeki bir çocuk olarak ilk önce, bir önceki hikayemdeki yarış arabamı attım... Kırıldııı...

Bunu hayal meyal ve annemin katkısıyla hatırlıyorum. Bir gün kardeşimle oynuyoruz. Nefessiz kalmaca oyunun adı. Fakat kardeşim belki ileride anlatırım, çok uyanık bir kızdı. Yaşımız kaç bilmiyorum, sanırım o 3 ben 4. ya da ben 4, o 3. Tam bilemedim. Annem sesimiz kesilince, içeri bir gelmişki ne görsün? ben yastığı kardeşimin kafasına kapamışım ve üstüne oturmuşum. Sırf nefes almasın diye. Annem beni kaldırıp, kızı çıkardığında yüzü mosmormuş...
Bence abartıyor. Sadece 2 dakikadır yastığın altındaydı...

 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..