Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çok değerli Hocam'a...

Çok değerli Hocam'a...
 

Prof. Dr. Mehmet Haberal


Değerli Hocam,

Meslek yaşamımda önemli bir dönüm noktasına geldiğim bir andı. Yanık Tedavisi ile ilgilenmeye başlamak çok da popüler olmayan, meşakkatli bir yola girmekti. Sizin deyiminizle 'maden işçiliğine' soyunmaktı. Aylarca emek verip hepsinin bir anda uçup gittiğini görmekten yılmamaktı...Vazgeçmemekti, titizlikle çalışmak, hep çalışmak, üretmekti. Bu zorlu yola girdiğim o an sizin gözlerinizdeki pırıltıya inandım ben...Ve o madende bir işçi olarak çalışmaya karar verdim. Diğer işçilerle birlikte her sabah sizin sahiplenici, önder yüzünüzü görmeye, tedavilerde en tıkandığımız noktada çareler üreten varlığınıza öyle alışığız ki... Öğrettiklerinizle yolumuza eksiksiz devam ediyoruz şüpheniz olmasın, ama içimi acıtıyor, bu durum, size yapılan bu muamele...

Sekiz yıldır 'Yanık Tedavisi' isimli derin ve zorlu madende omuzomuza kürek sallayan biri olarak, size olan inancım ve desteğim tamdır...Sizi bir an önce yarattığınız emsalsiz eserin kampüs yollarında, araştırma merkezinde, hastanesinde, hasta odalarında, ameliyathanesinde, organ nakli katında ve Yanık Tedavi Ünitesinde yeniden görmeyi yürekten bekliyorum.

En derin saygılarımlar...


Not:
Bizlere 'bu ülke için gün 24, hafta 7' çalışmayı aşılamış olan siz çok değerli Hocam'ı

tanımak isteyenlerin,

organ nakli ve yanık tedavisinde yarattığınız harikaları,

elinden tuttuğunuz (bu yüzden) size böylesi düşkün olan yüzlerce hekimi ve hastayı, binlerce çalışanınızı

anlamak isteyenlerin,

bunlarla uğraşırken bir insanın ne kadar zaman ve emek harcaması gerektiğini

kendine soracakların,

Bazı basın yayın sitelerinde dillendirildiği gibi (herhangi) 'bir insanın' sağlığını bozmaya niyetlenen bir hekim olduğuna dair tuhaf iddialara prim vermeden önce,

'Entrez Pubmed' isimli dünyaca kabul görmüş medikal yayın tarama motorunu da ziyaret etmelerini ve 'Haberal M' olarak arama yapmalarını rica ediyorum.

 
Toplam blog
: 146
: 1061
Kayıt tarihi
: 05.12.06
 
 

Hep yazmak istedim. İnsan düşüncelerini yazıya dökünce kendi başınadır çünkü, kaygısız, katıksız ..