Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Haber
 

Çok ilginç bir haber

Çok ilginç bir haber
 

Eskişehir’de oturan 21 yaşındaki bir kadın, kocası ona ilgi göstermediği için ilginç bir yol denemiş. Polisleri arayıp maskeli iki kişi tarafından kaçırılmak istendiğini söyleyerek tüm emniyet birimini harekete geçirmiş. Polisler evde ve evin çevresinde geniş çaplı bir arama yapmışlar. Kadın en sonunda itiraf etmiş. “Kocam bana ilgi göstersin diye böyle bir olay uydurdum” demiş.

Bizim erkeklerimizde mi sorun bilmiyorum ama kadının psikolojisini bir düşünün. Kocası ilgi göstermediği için kadın evinde çeşitli paranoyalar kurup emniyet teşkilatını ayağa kaldırıyor. Acaba bu olaydan sonra adam karısına ilgi göstermiş midir bu da bir muamma… Kadın yine de vefalı çıkmış ama takdir ettim doğrusu. Kendisine ilgi gösterecek başkalarını da bulabilirdi. Haksız mıyım?

Bir de şu yönden bakıyorum kadın böyle fitne fesat doluysa erkeğine ne verebilir ki? Erkek eve geldiğinde ilgisizlikten üzülmüş asık suratlı bir kadınla karşılaşıyorsa doğal olarak kendini biraz geri çeker. Kadının biraz aşk yapması lazım kocasına. Biraz seksi olmalı, bir yürüdü mü arkasına kokusunu bırakmalı kadın dediğin. Gerektiğinde kravatını çekip tutkuyla öpmeli, işe bir garip göndermeli erkeğini… Sizce böyle bir kadın ilgisizlikten yakınır mı? Haydi siz söyleyin.

Tek suçu erkekte gören hata yapar. Bence ortada bir suç varsa herkese eşit paylaştırılmalı. Erkekte de vardır kadında da ve hatta bence ailelerde bile var biraz suç kırıntısı. Seksi tabu olarak gösterip erkeğe aşna fişne yapmayı ayıp gören annelerimiz var hala. Bir reklamda kadının cazibesini görse hemen yapıştırır o… yaftasını. Kızı iki güzel iç çamaşırı aldı diye döven anneler var. Kızının erkek arkadaşı olmasını özümseyemeyen babalar var hayatta. Doğu’da hala yapılıyor kız erkek ayrımı. Eskisi kadar katı olmasa da kızlara bir kin var içlerinde büyümüş. Fakat anlattığım olay Eskişehir’de geçiyor. Neredeyse büyükşehir olabilecek bir şehir. Kim suçlu anlam veremedim. Dedim ya herkes kendine bir pay çıkartmalı. Kadında da suç var, erkekte de ve hatta ailelerde bile…

 
Toplam blog
: 21
: 3839
Kayıt tarihi
: 29.07.09
 
 

Duygusal kişiliğimin ardında güçlü bir yapım var. Her zaman duygularım galibiyet vermez genellikl..