Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Haber
 

Çok kızıyorum çok!!!...

Çok kızıyorum çok!!!...
 

Ece gürsel adında bir mankenimiz şiir kitabı çıkaracakmış ve kitabın ismini de Hıncal Uluç koyacakmış. Ne kadar kolay değil mi şiir yazmak, kitap çıkarmak, isim koymak???
Böyle haberler okuyunca elimde değil sinir oluyorum. Ben yapamadım diye olabilir mi? Tabiki olabilir. En büyük hayali müthiş bir yazar ve harika bir şair olmak olan biri neden kızmasın ki, bu safsata durumlara? Hıncal uluçla tanışma olasılığım var mı? Hayır yok. Bir kere o kadar güzel değilim. Manken hiç değilim. Ayrı bir şehirde yaşıyorum. Günde on saat çalışıyorum. Magazin dünyasından kimseyi tanımıyorum. Ayrıca bu ''sanatın her dalını yaparım'' cılara gıcık oluyorum.
Destekle, köstekle sanat olur mu? Allahaşkına biri bana söylesin.
''Sen iki satır yaz, getir kızım. Ben ismini koyarım, reklamını yaparım bak nasıl satarız biz o kitabı.''
Dam üstünde saksağan, vur beline kazmayı...
Sanatın erdemi, gönül güzelliği, gönül gözleri nerede? Yok!! Yandı, bitti, kül oldu gitti. Sadece bu bayan için geçerli değil ki bu durum. Herkes şiir kitabı çıkarıyor, herkes kitap yazıyor, herkes şarkı söyleyip sanatçıyım diyor.
Benim bildiğim bir söz vardı; '' Herşey olabilirsin fakat sanatçı olamazsın.'' Gerçi dünya değişti olmayanı olduruyorlar. Kargalar bülbül gibi şakıyorlar, karga olduğunu bildiğimiz halde, inatla '' hayır o bülbül diyorlar'' Saçma sapan ilkokul düzeyindeki sözlerle yazılmış kitaplara '' harika, muhteşem'' diyorlar.
Her yazılana, her konuşulana, her düşünceye sonsuz saygım vardır, can kulağıyla dinlerim.
Peki ben harika mı yazıyorum? Tabiki kocaman bir hayıırrrr....
Tek derdim, lütfen gözümüzün içine baka baka bizleri kandırmaktan vazgeçin artık. Allayıp pullayıp '' alın bunları yiyin'' diye önümüze bu yemleri atmayın.
Son zamanlarda en çok ettiğim duaların başında bir televizyon veya basın-yayın kuruluşu sahiplerinden biriyle tanışmak, hatta mümkünse evlenmek. (Herhalde olmayacak tek duam budur) Neden biliyor musunuz? Kuruluşun başına geçip bütün bu sanat adı altında yutturulan saçmalıklara bir son vermek.
Bütün o fasa fiso işleri başlarına geçirmek. Yeter artık bence...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..