Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çok önceydin..

Çok önceydin..
 

Çok önceleri sevmiştim seni.

Şimdi düşünüyorum da ne kadar büyük haksızlık etmişim sevgine.

Ne kadar acıyor içim bilemezsin.

Zamanı sadece zamanı geri getirebilsem…

Seni nasıl severdim bilir misin? Üstünde toz kalmazdı…

Hayat bu gün ki kadar veya geçmişte ki kadar anlamsız olmazdı..

İsmin her aklıma geldiğinde dizlerim titriyor biliyor musun?

Oturduğun semte her gelişimde, kendimi kaybediyor ve hırpalıyorum.

Şimdi beni nasıl sevdiğini daha iyi anlıyorum…

Biliyorum zamanı ve geçmişi tekrar telafi etme şansım yok.

Bir daha eskisi gibi beni sevme şansın da yok.

Aslında biliyor musun? Benimde bu gün sana gelebilme şansım yok….

Resim: www.zorlusevda.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..