Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Çook ileri gittiniz

Çook ileri gittiniz
 

Bir hayal uğruna yarap, ne güneşler batıyor..


Merhabalar. Yine müthiş bir gündemle ülkemiz yoluna devam ediyor demek isterdim ama ne yazık ki edemiyor. Bu sürece millet olarak pek de yabancı değiliz. 28 Şubat’ta tıpa tıp olmasa da birçok senaryo birbirine benziyor. Yine iddia konuları gazete kupürleri, yine demokrasi dışı bir müdahale, yine hukukun yok sayılması. Ben bu sürecin ciddi ciddi ülkemizin temel değerleri ile ilgili oluşan bir kuşkudan kaynaklandığını düşünmüyorum. Bu süreci aslında AKP tetikledi. Nasıl mı?

Aslında bu güçler AKP’yi çeşitli yollardan uyarmıştı. Hatta muhalefet partisi bile bu konunun üzerine gitmenin bağlantılar kurmanın yanlış olduğunu bile dile getirdi. Son olarak bir adım geri atalım organizasyonu. Özünde baktığımızda sivil toplum örgütlerimizin tansiyonu düşürmeye yönelik atmış olduğu bu adımda baklayı ağzından kaçıran ATO Başkanı Sinan Aygün oldu. Sayın Aygün, kapatma davasında geri adım atılmasını, Ergenekon davasında geri atılmasını vs. vs. sayıyordu.

Başbakan geri adım atmadı. Bu davanın süreceğini yanlış yaptığını düşündüğü bir şey olmadığını dile getirdi açık açık. Hatta yanlışımız neyse söylesinler de biz değerlendirelim. Eğer gerçekten geri adım atmanın bu devletin, milletin hayrına olacaksa atalım dedi. Ama kimse çıkıp kardeşim gel etme eyleme, orayı burayı eşip deşip duruyorsun, vazgeç şu Ergenekoncularla, çetelerle falan didişmeyi. Biz işimize bakalım sen de işine bak diyemedi. Nasıl diyebilirlerdi ki?

Evet bunu bir şekilde dile getirmek gerekirdi. Bunu savcı bey dile getirdi. Hem de çook kapsamlı ve uzun bir çalışma yapılmış. Öyle ki gazetelere başlıklar hazırlanmış, atılan başlıklar biriktirilmiş falan filan. Derken dava açıldı. Nedense dava bütün hukukçuları yanılta yanılta devam ediyor. Verilen kararlarda anayasa da pek dikkate alınmıyor. Ne yalan söyleyim ben de yanıldım. Böylesine hukuk bilmez insanları bile güldürecek iddialarla dolu iddianamenin Anayasa Mahkemesinden döneceğini düşünmüştüm. Velhasıl bu dava çoook tehlikeli bir şekilde devam ediyor. Bu milletin iktidarının düşürülmesi yolunda derin ilerleyiş devam ediyor. İktidar çetelere gözünü ne kadar karartıysa bu adamlar da iktidar partisine gözünü o kadar karartı.

Yani onların deyimiyle ayak takımının iktidarı artık son bulacak. Ne diyelim bu sürecin milletimiz ve devletimiz adına hayırlı bir şekilde sonuçlanmasını, demokrasinin kazanmasını Allah nasip etsin.

 
Toplam blog
: 24
: 493
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

1982 Bayburt doğumluyum. Bilgisayar Programcılığı Mezunuyum. Konya'da yaşıyorum ve şu anda özel bir ..