Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Cumhurbaşkanı Duysa Beni

Cumhurbaşkanı Duysa Beni
 

Cumhurbaşkanı
Bu ülke gündeminden
Kendine bir ders çıkarmalı
Nedir bu ders
Şudur canlarım
Özgüven kazanacak özsaygısını geliştirecek
Özdenetimini sağlıklı hale getirecek
Empati yapabilecek
Sorun çözücü yönünü geliştirecek
İşbirliğine yatkınlığını ilerletecek
Bu gelişmeler
Cumhurbaşkanını tarihe yerleştirir
Tarih boyunca hayırla andırır
Huzuru mahşerde cennete erdirir
Ve cennette
Her geçen gün daha üst basamaklara
Çıkarttırır
Cumhurbaşkanı
Özsaygıyı geliştirecek ki herkese saygı ile yaklaşacak
Herkesten de saygı görecek
Özdenetimini toparlayacak ki
Herkese seslenirken güzel sözlerle seslenecek
Bu da herkesin
Kendisine güzel seslenmesine neden olacak
Empati yapan olacak ki
Kendisine yapılmasını istemediğini
Başkasına yapmayacak
Sorun çözücü olacak ki
Sorun yaratmayacak sorunsuz yaşayacak
Ülke de sorunsuz yaşayacak
İşbirliğine yatkın olacak ki
Güç birliği oluşturacak olmazları olur kılacak
Böyle bir yönetici işte
Bu ülkeyi kızıl elmaya götürür
Türk cihan hâkimiyeti mefkûresini gerçek kılar
Devlet-i ebed müddeti sağlar
Türk yurdunu
Saygı sevgi barış ve mutluluk yurdu yapar
Bir öğretmen olarak
Hem de geçmişi iyi anımsanan bir öğretmen olarak
Cumhurbaşkanına bu öneride bulunuyorum
Cumhurbaşkanı
Ne kadar nitelik artışına girerse
Ona bakıp toplum da o kadar nitelikli olur
Saygı başa taç yapılır
Sıra bilinci doğrultusunda işler yürütülür
İnsanlar
Bilen yapabilen olabilen olup öyle kazanımda bulunurlar
Ve layık olmadıkları halde görev peşinde koşmazlar
Ve daha önemlisi
Yakın olmayı onur sayarak başkalarını mutlu etmeye bakarlar
Aklı ahlakı adaleti adabı ve aşkı işinde kullanırlar
Ben bugünlerin tam da
Cumhurbaşkanına bu konularda yarar sağlayacağını
İddia ediyorum işte
Güney sınırlarımız ötesinde başlayan
Zeytin dalı hareketinin bu yararı sağlayacağından eminim
Ülke insanlarının
Zeytin dalı hareketini coşkuyla desteklediği bugünlerde
İç barışın da geliştiğini görüyorum
Sinirlerin yatıştığı gün gibi aşikâr
Gönüllerde öfke nefret kin okunmuyor artık
Bu durumu koruyalım
Bu durumun daha da ilerisine gidelim
Ülkeyi daimi barış yurdu yapalım
Haydi Cumhurbaşkanı haydi
At gönlünden öfkeyi kini nefreti kızgınlığı
Güzel düşün güzel söyle güzel davran
Gel katıl Nirvana yoluna
Yaşayalım şu hayatı neşe içinde hep birlikte
Hep ama hep birlikte
Ah keşke Cumhurbaşkanı duysa beni
Sağlıcakla kalınız
 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..