Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Çünkü önce hoşlandım...

Çünkü önce hoşlandım...
 

Sana teslimim yar...


Çünkü önce hoşlandım.

Sonra baktım ki, 

galiba seviyorum.

Doğru sevgiliyi,

aşkı bulduğuma inandım.

Uğruna ölmeye değer dedim,

ve teslim oldum. 

...

Söz - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO " kendi yazar' lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren " TACETTİN SARAÇ NACO  " şiir, şarkı sözleri, beste, makale-deneme-yazı, eserleri. Tüm telif hakları  " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir. ( Türkiye  / İstanbul  )  .....

twitter.com/tacettinsarac 

instagram.com/tacettinsarac 

" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION  "

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..