Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Nice zor yollar, ateşlerden geçip de sana geldim

Nice zor yollar, ateşlerden geçip de sana geldim
 

iyi ki seni sevmişim...iyi ettim, iyi ettim...


.....

Senin için nice zor yollar ateşlerden geçip de sana geldim.

Bilmem ki,

değermisin diye önce kendime soru sordum düşündüm ?

- Ve iyi ettim.

Hemde bir ömür boyu değersin.

Ve senin için ölürüm bile,

haberin olsun bilesin.

Meğerse aşk,

sevda,

mutluluk,

sevgi senmişsin.

Seviyorum seni...

..........................................

.........................................................

.... Söz - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı tedavi edici " TACETTİN SARAÇ NACO  ' şarkı sözleri, şiir, beste, makale-deneme-yazı, eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO 'ya aittir...( 24 Nisan 1999, Almanya  / Berlin  ) 

 

twitter.com/tacettinsarac 

instagram.com/tacettinsarac

facebook.com/tacettinsaracnaco    ( Resmi Fan Page  / like me  / beğen paylaşım platformu sitesi  )

 

...............................................

..........................................................

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..