Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Dağ başını duman almış :)

Dağ başını duman almış :)
 

Haberlere bakıyorum evde.

İzlanda'daki yanardağ patlamasından sonra olanları gösteriyorlar.

Etkisi büyük olmuş.

Uçak seferleri iptal.

İş görüşmeleri iptal.

Herşey iptal neredeyse.

İnsanlar perişan alanlarda.

Aç susuz, parasız evlerine nasıl döneceklerini düşünüyorlar.

Baktım...

Baktım.

''Dünyalı olmak böyle birşey herhal'' dedim kendi kendime :)

Yani...

''Dünyanın en önemli insanı''...

Değil.

''Dünyanın en vazgeçilmezi''...

Değil.

''Dünyanın en herbişeyi''...

Değil.

Sadece...

''Dünyalı'' olmak :)

Uzayda kum kadar bir gezegenin üzerinde yaşayan binlerce farklı ''tür'' canlıdan biri olmak...

Hayatın, sadece ''biz''den ibaret olmadığını görmek...

Dünyanın kendisinin de arada böyle varlığını hatırlattığını görmek...

''Etkisini'' dibine kadar yaşamak...

En son teknolojik araç gereçlere rağmen gidemeyip biryerlere,havaalanında kalmak...

Bu kadar ''zayıf'' olmak...

Doğadan ''güçlü'' olunamayacağını anlamak...

Düşündürücü.

İlginç.

Neyse :)

Bunları ''düşünmeye'' gerek yok :)

Bihter'in halleri daha mühim :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..