Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '12

 
Kategori
Öykü
 

Daha 17 Bölüm III. (Saçlar) Efe ve Can’ dan kıymetli mi?

Senden Kıymetli mi?
Çal kalbimi, çel kalbimi
Senden kıymetli mi?
Hayır asla
Dost vardı düşman vardı
Olsun varsındı ya ne olacak ya
Göğsümde ağlayan
Bir insan evladı vardı
Hali dumandı
Senden sonra el sürdürmedim
Kalbime yazık ya (N.Öncel)

Yazma huyumdan vazgeçmedim, harıl harıl yazmaya devam. Bazen öyle anlar oluyor ki kelimeler koşuyor ve ben KOVALIYORUM. Saat kaç olursa olsun fark etmez. Yazıyorum işte.
Sıcak haziran akşamı. Yazıyorum yine. Efe çizgi film izlemekte. Bir taraftan beni süzdüğünün farkındayım. En az beş dakika ilgisizlik, O’nu çileden çıkarıyor. Teyze diyor, saçlarımı elleri ile kavrıyor. Cilve, naz hepsi çuvalla.

Efendim oğlum
Senin eşyaların benim olabilir mi?
Elbette, ama hangilerini istediğine bağlı. Ne istiyorsun mesela?
Immm. Baz’anı, televizyonunu, cep telefonunu birde bilgisayarını. Ve bide, bide hepsini, diyor kollarını iki yana açarak.
Tebessüm ediyorum,
Hay hay, Pek tabi. Zaten ileride bu oda senin olacak, ben gidince.

Vazgeçtim öyleyse, dedi.
Neden?
Ben çocuğum, sende çocuksun, çocuklar gitmez.
Ama bir gün herkes gidecek bebeğim.
Ya evet, ben büyüyünce annemle babam beni evlendirecek. Ama sen hala çocuk kalacaksın. Gidemezsin. Ben yine gelir odanda oynarım…
Hay Allah, peki bebeğim, sen nasıl istersen öyle düşün,
Senden kıymetli mi?

Yaş her kaç olursa fark etmiyormuş meğer. İnsanlar sevince her fedakârlığa hazırmış. Efe henüz dört yaşında o minicik yüreği ile teyzesini kaybetmemek için, eşyalarımdan vazgeçti.
Bende saçlarımdan,

O çok sevdiğin, kısacık saçlarımı Efe istedi diye uzatıyorum. Bu kez Efe istiyor,
Fark ettim de, geceleri saçlarımı elleri ile avuçlayıp uyuyor. Mandalina kokuyormuş ve bende senin sevdiğin o kısacık saçlarımdan vazgeçtim.

Oysa senden sonra ki yıllarda bir insan evladı girmişti hayatıma, GÖĞSÜMDE ağladı beni SEV diye yıllarca. Saçlarımı uzatmamda ısrar etti. Sonunda sevgisinden ve de o çıldırtıcı saç uzatma ısrarından vazgeçti. Bu kez giden ben değildim. Gitmesine izin verdim. Sevgisine layık olacak başka kadınlar bulmasına…
Şu an Efe o radikal kararımı, kırmış saç hususunda bayrağı senin elinden almıştı.
Sevmek böyle bir şey işte.
Efe ve Can’ dan kıymetli mi?
DEVAM EDECEK ...

 
Toplam blog
: 12
: 169
Kayıt tarihi
: 27.05.12
 
 

Biraz Mimar Biraz Teyze, Biraz Hala Biraz Avcı Çok yazar... Bayağı okur... Ma..