Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Damarında kan gibi

Damarında Kan Gibi

Bu gece dolaşıyorsun düşlerimde

Usulca dokunuyorum tenine

Saçlarını tutamlayıp kokluyorum

Ellerimde bir demet karanfil

Seni taşıyorum yalnızlığıma

Şimdi rüzgârlardan dinliyorum sesini

Gözlerinin karanlığında esirinim senin

Küskün zamanlara sarıldım sende

Zamana barışık güne açtım gözlerimi

Bu sabah çayının deminde yudumladım

Seni tutsak ettim düşlerime

Beni bırakıp gidemeyeceksin

Şimdi seni sevdiğimi haykırmak geliyor içimden

Zamanın kötülerinden uzak

Yalvarası bir bakış var gözlerimde

İçimde yalansız tertemiz birdünya

Sensiz yangınlarından geçtimde günlerin

Yine bedenimden söküp atamadın seni

Damarımda kan oldun dolaşıyorsun düşlerime...

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..