Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Sessiz vedalar

Bir bilsen kaç zamandır deli oluyorum,
mahcup bakışlar ardındaki gizli sevmelere
Yapmacık gülüşler daha kötü acıtır içimi
İnadına hayal kuruyorum, yarına dair
Yaşayamasam da, konuş

Nefesinin sıcaklığı sarsın bedenimi ....

Haydi! Suskun durma öyle konuş,
Bak ellerime sakladım sıcaklığını.

Yaralı çığlıklarım var

henüz kimselerin duymadığı,

Haydi söyle dilindeki o son cümleyi
merak etme buna da alışır şair yüreğim..

Kırılma sonra kendince

gidişin bir adı olsun

Burulur ya efkârlı şair yüreğim

önce sensizlik acır biraz

Ardından ben / bütün gecelere seninle başlarım.

İlk terk edilen ben / terk eden sen değilsin ya

Sen yeter ki giderken bir şeyler söyle..

Yokluğunda bir sandal oluyorum,

Sensizliği paylaştığım, kadehlerde,

Kayboluyorum gece karsı gözlerinin derinlerinde
Bazen viran bir yıkıntısı olurum bu şehrin
Ki gayrı her şey dipsiz, uçurumlara kayıp__

sana yöneliyor bu kentte.....


Gece uykumda düşün,

uyandığımda hayalin gelir karşıma.

Sensizliğe sırım sıklım uyanışlarda bile

yine seninle başlarım güne.

Yüreğim deniz kıpırtısı /dudaklarım çöl yangını.

Haydi, bir şeyler söyle serinlet yüreğimi

Mum alevi rüzgâra titrer, ben sana titrerim.

Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..