Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dar Elbise

Elbise dar gelebilir de bilerek dar giyinmek var bir de.

Özellikle gençler.

Atletik görünüş, ince, dalyan gibi.

İnceysen tabi.

İnce olmayanlar da…

Sanki tarz.

Nasılsa gençleri sıksa da rahatsız etmez, sevgilisi daha fazla sıkıyor.

Şişmanları zayıf gösterir mi, dudak büktüğümü gördünüz!

Yumuşak gevşek vücutları taş gibi gösterme gibi bir özelliği var mı acaba, ben de biraz yumuşağım da, bir de erkek olacağım!

Seksi gösteriyor, bana sorun!

İki küçük ayrıntı: Bir numara küçük diye fiyattan düşer mi? Bir de sağlıksız olabilir mi?

Güzeller geniş güzel olmayanlar dar elbise giyer; çok güzeller daha da dar.

Sadece dar elbise giymeye uygun vücudu olanlarda fark yaratır.

Dar elbise giye giye vücudu daraltır mı(inceltir mi), sıkılaştırır gibi geliyor bana.

Dar elbise giymekle vücut incelir mi ki(zayıflar mı ki) soyununca ne ise o oluyor.

Ama hiç değilse ince görünüyoruz.

Giyebilsem ben de düşünüyorum; kefenim dar olabilir çünkü nasılsa sıksa da anlamam tövbe tövbe!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..