Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '21

 
Kategori
İlişkiler
 

Darıldın mı Cicim Bana

Darıldın mı Cicim Bana. Geçenlerde yaşadığım deneyimlerden bahsetmiştim. Evlenmeden önce nerede kimsenin evlenmeyeceği kişiler varsa beni onlarla evlendirmek istediklerinden bahsetmiştim.

O gerçeklik evlenmeden önceydi. Ben Fakülteyi bitirmiş hiç evlenmemiş yeni Devlet memuru olmuştum. O zaman ayaklarım yerden kesilmişti. Şimdi çakılma dönemlerini de yaşadığım için farklı.

Bazıları beni yanlış anlamış. Belki de ben yanlışta anlatmış olabilirim. Evlenmeden önce ilgi ihtiyaçlarım beklentilerim farklıydı. Şimdi artık dört yıl bir evlilik tecrübesi olan. Hayallerle gerçekleri tecrübe etmiş biri var. Hatalarını gören fark Eden ve aynı hatalara düşmemeye çalışan biri var. Evet, evlendim ve boşandım. Her zaman söylerim eşimin hataları varsa benimde hatalarım var.

Şimdi 44 Yaşına gelmiş şekeri tansiyonu olan kilo almış evlenmiş boşanmış yani başarısızlıkta payı olan biri var. Şimdiki aklım bilgim ve tecrübem olsaydı uzmana gider hakeme ulaşır ne yapar yapmaz evliliğimi kurtarırdım. Çünkü sorunlarım dilenirse çözülebilecek sorunlardı. En azından bundan sonraki ilişkilerime dikkat etmeye çalışıyorum. Kimseye yalan söylemeden, Açık net ve anlaşılır derecede kendimi ifade ediyorum. Bu yaştan sonra huzurun ön planda olduğu bir hayat istiyorum. Zaten bana kaybettirende illa şu olsun illa bu olsun birini yâda bir şeyi aşırı isteyince imtihanımız oluyor.

Ben dersimi aldım yoğurdu üfleyerek yemeğe çalışıyorum. Yine de hatalarım oluyor. E insanız beşer şaşar önemli olan düştüğün yerden kalkabilmektir. Salih Arıkan, tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..