Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Davam hiç bitmedi

Yürekte sevdamın, çınlayan sesi.

Bir yanda kalbim bak, isyan ötesi.

Dostum bildiklerim, kesti nefesi.

Davam hiç bitmedi, kaderle benim.

 

Canım dediklerim, feryadım duymaz.

Gerçek âşık olan, aşkına kıymaz.

Evdeki hesabım, çarşıya uymaz.

Davam hiç bitmedi, kaderle benim.

 

Taşıyamaz oldum, sevdan pek ağır.

İnsaftan eser yok, kalpler hep sağır.

Yanıyor yüreğim, bak cayır cayır.

Davam hiç bitmedi, kaderle benim.

 

Anılar okunmuş, eski bir kitap.

Yıllarca çileden, düşmüşüm bitap.

Sevdan şu kalbime, etmiyor hitap.

Davam hiç bitmedi, kaderle benim.

 

Dudağım mühürlü, sustum oturdum.

Söylemez dillerim, isyan getirdim.

Yüreğimin gittiği, yere götürdüm.

Davam hiç bitmedi, kaderle benim.

 

                           Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..