Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '17

 
Kategori
Engelli Eğitimi
 

Davetler

Davetler
 

salih arıkan


2006’dan beri Beyazay'ın İzmir şube Başkanıyım. 2000’li yıllardan beri de farklı kademelerde yöneticilik yaptım. Bu dönemlerde bir çok ilginç olayla karşılaştım.

Beni hep güldüren davetlerdir. Farklı kurum ve kuruluşlardan derneklerden davetler aldık olabildiğince katılmaya çalıştım. Davetlerde sıkıntı ben görmüyorum adam benim yanıma gelirse konuşursa ya da sesini duyarsam diyalok kuruyordum. Bir çok arkadaşım oldu. Olabildiğince benimle ilişkilerini kesmeyenlerle bende ilişkilerimi kesmemeye çalışıyorum. İlginç davetlerde alıyordum bir gün resim sergisi daveti aldım. Sonra yazdım ben görme engelliyim resim sergisine katılamam dedim bu arada en son engelsiz İzmir'de resimlerin kabartma suretleri sergilendi bence harika olmuş aynı zamanda resimlerin altına kabartma yazıyla bilgilendirme notları yazmışlar ve görevli arkadaşlarda yardımcı oluyor.  

İstanbul'da Minyetürk'de de sesli bir sistem vardı. Eserin minyetürü var düğmeye basıyorsunuz eser hakkında sesli olarak bilgi veriyor. ilginç davetlerden biri de defile daveti tabi ki gitmedim. Geçen aylarda Fındıklı Rotari Kulübü Fındıkkıran operasını işitme ve görme engelliler için sergiledi, bence çok iyi bir çalışma hatta işitme engelli Eda Tavacı'da rol aldı diye hatırlıyorum. Deme kki görmeyenler için makul uyumlulaşdırmalar olunca bir çok güzel iş çıkarılabiliyor.

En son davetim de engelliler ve atla terapi daveti tabi ki gitmedim. Göremeyeceğim bir faaliyete niye gideyimki. Yine geçenlerde Rıza Mutkiloğlu abimiz bize sesli betimlemeyle maç anlattı. Bence çok güzel bir çalışmaydı tekrarını isteriz. Fenülketiriyle ilgili bir programa gitmiştim, daha sonra ikramlar vardı ve o çocuklara uygun bir ikram servisi yoktu. Ya biz böyleyiz. Bir etkinlik olur engelliler sahneye çıkamaz. Engellilerle ilgili bir program olur engelliler içeri giremez ah şu davet düzenleyenler davet ettikleri kişilerin farklılıklarınıda göz önünde bulundursa hayat ne güzel olur.

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/02/davetler.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..