Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

De bana ey asi y â r :))

De bana ey asi y â r :))
 

Resim: Alıntı


Bin düğüm oldun içimde

Boğum boğum kor yüreğim

De bana ey asi yâr-hangi birini çözeyim

Arkadaşlar…

Video işini soyunduğumu söylemiştim. Bu acemi halimle, kendi söküğümü dikememişken daha… :)) Elçin’ in şiirine rast geldim öğleyin. Ve dedim ki… Dur şuna bir sürpriz yapayım.

Ve yaptım.

Oldu, olmadı bilemem gari ama yaptım işte bir şeyler… En azından yapmaya çalıştım. Umarım arkadaşımın hoşuna gider.

He! … De bakalım şimdi asi yar. Nasıl olmuş sürprizim?

Üstünde paralansın arkadaşımın. :))

http://www.dailymotion.com/video/xcw72i_de-bana-ey-asi-y-a-r_shortfilms

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..