Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Dedin mi yârim koru

Dedin mi yârim koru
 

Dedin Mi Yârim Koru


Uktesiyle birlikte bilmezinde kaldığım
Yürek sen çıkmazında arayıp ta sordun mu
Sefa cefa dirlikte silmezinde bulduğum
Kalbin ben yıkmazında karayıp ta sordun mu?

Ardından ah etmiştim  bulmasın gelip seni
O bıraktığın yerde dar biçimde yarıştım
Peşi sıra yetmiştim delmesin bulup teni
Yâre kaldığın serde var gücümde karıştım.

Saçağımda ki suyum sebep içip bandığım
Hislendi ocak erek bulur harım yamacım
Nacağımda ki huyum derdi biçip yandığım
İşlendi bucak yürek kalır yârim amacım.

Dedin mi yârim koru dua edip Mevla'ya
Çabuk bul vuslatı bilerek bana yordum
Ruhum peşinden doru eda bilip evlaya
Melek yüzlü hasleti dilerek cana kurdum. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..