Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '07

 
Kategori
Emlak
 

Değer...

Değer...
 

1900'lerden beri pazarlama dönemleri geldi geçti. İlk Henry Ford ile başladı süreç. Üretim bandı kurup, en ucuza en çoğu üretti. General Motors kişiye özel üretimle fordu geçti. Sonra promosyon furyası başladı. 4 al 1 öde, %50 İndirim, 100 Taksit vitrinleri süsledi. En sonunda Turkcell Kardelenler gibi sosyal sorumluluk pazarlaması geldi.

Türkiye olarak bana gore hala promosyon pazarlamasındayız. Heryerde indirim, diğer yerlerde daha çok indirim ve bol miktarda taksit var.

Kendi kendime bazen oturur düşünürüm. nereye kadar indirim yapabiliriz diye. Sonuçta biz Emlak Danışmanlarının aldığı oran belli %3. Bu rakamı %2 ye çeksem nasıl olur. Ya % 1'e....Bunun en dip noktası nedir? %0 dimi?

Bedava yapsam bütün müşterilierimin işlerini ve bütün emlakçılar bedava çalışsalar...

Neden müşterilerim beni seçerlerdi. Nedir beni diğerlerinden farklı kılan?

Tek bir cevabı var bunun, kattığım DEĞER.

 
Toplam blog
: 15
: 4454
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

1978 yılının 30 Ekim'inde İzmirde dünyaya geldim. Annem ile Babam, Eczacılık Fakültesinde okurlarken..