Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Değişen bir şey yok!

Değişen bir şey yok!
 

...karikatür detay...


Cem Karaca öleli 5 sene olmuş, cumartesi gecesi programını ona ayırmıştı Okan Bayülgen.
Ersen, Moğollar, Melike Demirağ, oğlu Emrah ve Hayko gibi sanatçılarla anıldı.



Benim ortaokula başladığım yıllarda ünlenmişti. Dört dörtlük bir sanatçıdır bana göre.
Dün gece, "Bindik Bir Alamete" şarkısını da hatırladık.
Sözlerini ve klibini aşağıya aldım. Fazla söze gerek yok.
Ülkede 30 yıldır hiç bir şey değişmemiş!..





<ımg height="524" alt="bindikalamete.jpg" hspace="100" src="http://www.mamutistan.com/mynet_resimlerim/bindikalamete.jpg" width="778" border="0">

cem babadan dinleyelim>>
http://www.vidivodo.com/183536/bindik-bir-alamete-gidiyoz-kiyamete

bindik bir alamete
gidiyoz kıyamete
bindik bir alamete
gidiyoz kıyamete amanin

yol dediğin yol gibi
ulaşmalı bir yere
biz dön baba dönelim
geliyoz aynı yere
bu döngü kısır döngü
başı varda sonu yok
dönüyom dönemiyom
sonunda bir çıkış yok

bindik bir alamete
gidiyoz kıyamete
bindik bir alamete
gidiyoz kıyamete amanin

yerel ve genel seçim
seçin bakalım seçin
ki dön baba dönelim
aynı yere gelelim
çete çeteye çatmış
çete çete içinde
battık buruna kadar
cafer getir peçete amanin

bindik bir alamete
gidiyoz kıyamete
bindik bir alamete
gidiyoz kıyamet

nush ile uslanmam ben
etmeli beni tekdir
tekdirden anlamazsam
artık hakkım kötektir
eskiden adam gibi
oturur meze yerdik
şimdi meze yer gibi
oturup adam yiyoz gari
o zaman siz buna
müstehaksınız len!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..