Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Rüşvetin tescili

Rüşvetin tescili
 

Ekrem Tosun olayı ile Başbakanımızın oğulları ve gelinlerinin, altınlarla olan yakınlıklarını öğrenmiş olduk. Altına yatırım, üstüne yatırımdan daha garantilidir. Maliye Bakanımızın oğlu da tavuk yemine ve mısıra yatırım yapmıştı. Acaba junıor Unakıtan altın yumurtlayan tavuğu mu buldu. Neden herkes altına hücum ediyor. Bir aralar, yem fiyatlarına zam gelmeden önce, junıor Unakıtan tonlarca mısır ithal etmişti. Sonra değerli taşların KDV si aniden sıfır oldu. Bizde amma kuşkucu olduk. Ne var bunda? Pırlantadan, zümrütten bize ne ? KDV bu iner de , çıkarda. Hesap işi bunlar. Yok tavuk yemine zam gelmiş te, yok pırlantanın KDVsi sıfır olmuşta. Adam sende. Zenginin malı bizim çenemizi yoruyor, tükenmezimizi bitiriyor.

Almanların efsane politikacısı, ünlü devlet adamı sn Helmut Kohl İktidarda iken, Kız kardeşi de Almanyanın bir köyünde öğretmenlik yapıyordu. Bizim başbakanımızın kız kardeşi olsaydı ve bir köyde öğretmen olsaydı. Şimdi nerede olurdu? Ya bakan olurdu. Ya da Bir üniversiteye rektör.

Ben, bu bir rüşvettir, demiştim. Rüşvet tesçil edildi. YSK beyaz eşya ve benzeri şeylerin dağıtılmasına RÜŞVET dedi. YSK şimdi suç duyurusunda bulunmaya hazırlanıyor. Başbakanımız beyaz eşya dağıtımını savunurken, rüşveti savunmuş olmuyor mu? Şimdi bu beyaz eşyaları alıp kabul edenler, rüşvet yiyenler mi oluyorlar? Durum karışık. Bu olayı Alman mahkemelerine ihale etmemiz gerekir. Deniz Feneri davasına eklensin.

Başbakan " biz İslamcı değiliz" demiş . Biz laik bir partiyiz, diye de ilave etmiş. Kavramlar karıştı. CHP çarşaflılara kucak açtı. AKP de laiklere göz dikti. CHP nin çarşaf açılımı neyse, AKP nin laiklik açılımı da o. İkisi de takıyye yapıyor. Hani laiklik dinsizlikti? Oy anam oy. Daha neler göreceğiz.

Bir BJK li olarak bu Futbol hakemlerini ne kadar doğru yorumladığımı görüyorum. Bu beni hem mutlu ediyor, hem üzüyor. İn dereye dereye. Selçuk gider nereye. Hakemlerde insandır. Hata yaparlar. Bende diyorum ki: İnsanlar hakemdir. Bu kadar hatayı hakem değil, insan yapar. Hakem bir maçta hatalı. Affettik. Aynı hakem öbür maçta da hatalı, öbüründe de. Ve öbüründe ve öbüründe. Dereyi geçmeden pasaportunu alacaksın. Bu adam bu işi bilmiyor diyeceksin ve Futbol federasyonu olarak mağdurlardan özür dileyeceksin.
Ben diyorum ki: Sınavla yeni hakem adayları bulalım. Yurt dışından getirilecek hocalarla onları eğitelim. Onlar hazır oluncaya kadar liglere ara verelim. Ya da maçları yabancı hakemler yönetsin. Ben hakemlerimizin hiç birine inanmıyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..