Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Müjde müjde; kurtuluyoruz

Müjde müjde; kurtuluyoruz
 

AKP nin seçim sloganları belli olmuş. Bence acemi işi. Sakızlardan çıkan maniler daha etkileyici. Üstelik sözler yarım bırakılmış. Bir hayrım dokunsun dedim, tamamladım. Türkiyenin alnı ak, bahtı ak, gönlü ak.+ Yoksulluktan şişti dalak. Sen Türkiyesin, büyük düşün.+ İktidardan inersen, zor olur dönüşün. İşte hizmet, işte millet.+ Sen ettin bizi illet. İşimiz hizmet, gücümüz millet. + Böyle yaşamak zillet.

Cumhurbaşkanımız uzuun Suudiarabistan ziyaretini çok şükür bitirdi, elhamdülillah köşke geri döndü. Cumhurbaşkanımız oradan ne getirmiş? Bidonlarla zem zem suyu. Suudilerle zem zem suyunu Türkiye üzerinden İslam ülkelerine taşımak için boru hattı projesi için de anlaşma sağlanmış. Artık hacılarımız ve Cumhurbaşkanımız bidon taşımak zahmetinden kurtulacaklar. Hatta gerekli alt yapı çalışmaları yapılırsa zem zem, Ankaralıların evlerine kadar taşınacak. Süper başkan Melih gökçek, 300 Dolarlık sayaçları hazırlamış. Kombi yerine zombi kullanılacak. Az kalsın unutuyordum. Cumhurbaşkanımız mukaddes meyve hurma da getirmiş. Ayda 100 litre zem zem suyu tüketen evlere, eşantiyon olarak seçimlerden önce, kişi başına onar adet hurma dağıtılacakmış. Bunlar bildiğiniz hurmalardan değil. Yedikten sonra tırmalamıyor.

Melih Gökçek bir evim var demiş te, iki evi olduğu ortaya çıkmışmış. Koskoca payitahtımızın, koskocaman başkanı. Bir evi olması ayıp değil mi? Süper başkan yoksulluk sınırında mı yoksa? Elinizden gelse, kirada oturuyor, iki aylık ta kira borcu var diyeceksiniz. Münafıklar. Bir evi olan belediye başkanı adayına, bizim seçmenimiz oy mu verir ? Bir başkan adayının atı, katı, yatı, Levıs kotu ve cami maskotu olmalı. Biz cıbıl, başkan cıbıl. Yakışır mı?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..