Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Bizde yok

Bizde yok
 

Desem ki: Gençsiniz. Okuyorsunuz. Veya işinizi kurmuşsunuz, çalışıyorsunuz. Ve yine desem ki: Ülkemizde, kendinize örnek olarak aldığınız biri var mı? Edebiyat alanında, eğitimde, bilimde, politikada, ticarette, teknolojide, sporda, ve diğerlerinde.

İşte, yerimizde saymamızın nedeni bu. Örneklerimiz hep en yakınımızdakiler. Babamız, amcamız, en kısa zamanda, en çok parayı kazanan köşe dönmeciler. İşte bundan hep yerimizde sayıyoruz. Kimse daha iyisinin, daha doğrusunun, peşinde değil. Uluslar arası başarı gösterdiğimiz bir alan yok. Her şey paraya endeksli. Kariyer.Bol para. Rahat yaşam. Gelen ağam. Giden paşam.

Seçime az zaman kaldı. Kömür, odun derken, şimdide beyaz eşya dağıtılıyor. Bu dağıtılanlara bir isim bulmak gerekseydi, siz ne derdiniz? Ben rüşvet diyorum. Hükümet oy karşılığında rüşvet dağıtıyor. Halk yoksul duruma düşürülmüş. Cep delik, cepken delik. Rüşvet verende alanda suç işlemiş sayılıyor . Ama bu kez deniliyor ki, alanın suçu yok. Onlar yoksulluk özürlü Bir dönem deniliyordu ki: “ Ödediğiniz vergiler ileride size yol, su, elektrik, okul olarak geri dönecek. Dönmedi. Ödediğimiz vergiler, vergi ödeyemeyenlere odun, kömür, beyaz eşya , makarna , yağ, vs. olarak uçtu gitti.

Bizde iyi örnek yok. İyiler hep dışarıda. Bizim iyilerimizde dışarıdalar.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..