Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Değiştim ben!

Değiştim ben!
 

Küsüyorum zaman zaman bende hayata!

İstediğim veya olması gibi değil gerçekleşenler…

Gözlerimde neşe sanki eskisi gibi değil!

Değiştim ben diyemiyorum(!)

Ama değiştim.

Yaşamak istediklerimin beni bu derece değiştireceğini bilemezdim

Ama değiştim.

İçime kapanıyorum zaman zaman

Elimde bu sıralar Bazen bir kalem, bazen bir fırça...

En güzel yazılar, resimler böyle anlarda

Yazılıyor, çiziliyor, yapılıyor…

Sanatçı yalnız olur muş?

Yalnızlık olmadan üretimde olmuyor.

Bu durumda ne kadar çok sanatsal üretim

O kadar yalnızlık demek.

Küsüyorum zaman zaman sanata da!

Yalnızlıktan korktuğumdan mı?

Üretim için yalnız olmayı seçmek zorunda olduğumdan mı?

Bilemiyorum ama değişiyorum ben!

Değiştim diyemesem de

Dünkü değilim!

Bugün yarın olduğunda dün olacağından

Bugünkü de değilim.

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..