Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Deme !

Deme !
 

Hiç bir şey kolay olmadı hayatımda

Asla...

Hep en zorunu yaşadım.

Kendim tırmandım.

Düz yollarım olmadı benim.

Bazen çok yoruldum, nefessiz

Ama hiç vazgeçmedim.

O yüzden sevgili

Bana "zor " deme !

Kolay nedir?

Ben bilmem ki...

"Zor "severim.

Zoru sevdiğim kadar...

Aşk, diye yazılan  "biz " diye okunan bu his

Bana zor değil o yüzden

Hem aşk bu !

İmkansız olacak,

Ağır olacak,

Doyumsuz olacak,

Hasret olacak,

Gözyaşı olacak,

Bazen mavi, bazen zifiri karanlık olacak

Deli olacaksın ki

Aşk, en çok da delilik halidir.

Öyle seveceksin ki,

Burun buruna otururken bile

Öleceksin özlemden

Tadı olacak,

Bazen zehir gibi

Bazen tatlı,

Bazen buruk,

Gurmesi olacaksın her hissin..

Yoksa ne anlamı var sevdanın..

Bazen sabır ister,

Bazen akar gider

Daha neler neler olacak ki

Tadı olsun.

Kıymeti bilinsin.

Varlığına dua edeceksin.

Yokluğundan ödün patlayacak!

Korkmalısın kaybetmekten...

İşte,

Bildiğim ve bilmediğim her histen öte

Varsın zor olsun..

Dönmem ben zor olandan...

Seni sevmek,

Öyle kolay mı?

Sen bir düşün..

 
Toplam blog
: 15
: 544
Kayıt tarihi
: 26.04.12
 
 

Hiç bir şey içimde kalmasın diye... Susmayı öğrenemedim diye... yazıyorum:) Kavgacı değilim. Çok ..