Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Demiş birileri

“DEMİŞ” BİRİLERİ…

“Arapça dua ediyoruz…

Farsça âşık oluyoruz…

İngilizce kelimelerin arasına koy(veriyoruz) kendimizi ve ere-vizyon şarkı yarışmasına çıkıyoruz…

Türkçe birbirimize giriyoruz…

Kürtçe demokratikleşiyoruz…” daha çoğaltabileceğimiz öyle çok demiş birileri ki…

Bu demişlerde; hangi birini söylesem, nerden başlasam bilemedim…

Mesele ne ise, “sıkıntı var…” diyor birisi…

Eyvallah…

Ne sıkıntısı be yahu?!!

Benim bildiğim sıkıntı içte olur, dışa da yansır yansımasına ama dilimize pelesenk olmaz…

Birileri derdini anlatma güçlüğüne girdiğinde; sıkıntı var kelamını kullanır, henüz keşfedemediğim bir samimiyetsizlikte.

Kim samimidir bilmem ama bir samimiyetsizlik hissederim insan olana sunulmuş hissetme; yetisinde…

İş istedim birilerinden “benim için o olmaz” demiş…

Öbürü iyi yazar Allah için demiş…

Bende demişim değil şimdinin şimdisinde diyorum…

Eyvallah…

Biri öbür kadına çirkin demiş…

Doğruyu söylemiş…

Yok, haksızlık etmiş…

Çekememiş…

Öteki itiraz etmiş: “Yok vallaha fena değil” demiş…

Bir şair, öbürüne taş atmış…

Taşlama modası başlamış…

İsrail Filistin’e bomba yağdırırken o ne demiş, bu ne demiş…

ABD bir şeyler söylese şu yeni yetme küçük uzantısına; diye beklerken ben, sen, o ve tüm dünyadaki insanlar; İsrail’e de ne demiş işgale karadan girdiği Filistin için:

“İnsani olmayan bir şey yapılmıyor…” Filistin’de demiş…

Perihan Mağden Türkçe grameri alaşağı ederken, kendi çala kalem yazışının müsebbibi Hürriyet gazetesinin genel müdürüne ekleyerek kendinden kaçıp, sataşmış başkasına…

Ne demiş?

Ne dememiş ki…

Vallahi de billahi de, bendenizde kendilerine bir şeyler söylesem, “benimle meşhur olmaya çalışıyor…” diyecek diye korkuyorum dermişim…

Öğretmen başarılı öğrenciye, aferin demiş…

Kaynana gelinini oğluna kötülemiş…

Ben istemişim kimse bana iş vermemiş…

Ciner gurubuna benden daha evvel davranan medyatik kimseler sözleşme ile gitmiş…

Benim için de iyi yazardır bu “kadın insan” kimse dememiş…

Demezler tabii…

Derler mi hiç?!!

Edebiyat der mi acaba?

MİŞMİŞ DEĞİL BU DEMİŞ…

Bu demiş, deliştirin teminatı gibi oldu hani…

Birileri halüsinasyon görüyorken, öbürleri de “olur bunlar” demiş…

Biri içten sevgiyi anlatırken, öbür biri “sevgiyi bilmiyor o…”demiş…

Medyanın yükselen değerleri, Adams Smith de kim oluyor, ben İktisadın babasıyım… Bırakınız yapsınlar da ne demek?” demiş…

Biri de “Keynes’le başlar, Karl Marksla” devam eder demiş…

Mevlana ne demiş:” Ne olursan ol gel…”demiş.

Âlimler demiş, aklı eren erdiği kadarında dilinin ucuna geleni demiş…

Fakir fukara ne demiş:

“Ben, ekmek derdindeyim… Para yetmiyor… Çoluk çocuk fena halde…”demiş…

İşsiz ne demiş:

Benim gibi, tüm işsizler gibi;

“İş arıyorum iş…”demiş.

 
Toplam blog
: 24
: 579
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

İşletrme  ve sosyoloji okudu, halen Ege Üniversitesi İktisat Fakültesi Yüksek Lisans  öğrencisidi..